ԱՄՆ-ում հայտնի հայ հաղորդավարուհի եւ պրոդյուսեր Սոնա Հովհաննիսյանը, որը համագործակցում է այնպիսի հեղինակավոր հեռուստաալիքների հետ, ինչպիսիք են՝ The Travel Channel-ն ու Fox-ը, ներկայցրել է իր նոր նախագիծը:
Ծրագիրը կոչվում է «ՀայԲրենդ» (HyeBrand), իսկ նպատակը հայտնի զրուցակիցների միջոցով Հայաստանի զարգացմանն ու բրենդինգին նպաստելն է:
Սոնայի առաջին հյուրը Հայաստանում ԱՄՆ-ի դեսպան Ռիչարդ Միլսն էր: NEWS.am STYLE-ը հաղորդավարուհու հետ զրուցել է նոր հաղորդաշարի մտահաղացման, հետագա հյուրերի և ամուսնու՝ ռեփեր Միշոյի աջակցության մասին:
Ամբողջությամբ՝ style.news.am