Ինստագրամը շատ բրենդների համար դարձել է մեծ ներգրավվածության հարթակ և աղբյուր: Այդպես կոսմետիկ միջոցներ արտադրող կազմակերպությունները ունենում են միջինում 56 797 դիտում: Այս թիվն ավելի տպավորիչ է, քան` 1988 (Facebook) և 366 (Twitter) թվերը միասին վերցրած: Մրցակցությունը գնալով շատանում է, իսկ Դուք չգիտեք, թե ի՞նչ նոր կրեատիվներ կիրառել` նոր օգտատերեր ներգրավելու համար:
Միասին ուսումնասիրենք մեր կողմից առանձնացված 9 հետաքրքիր գաղափարներ, որոնք կկարողանաք օգտագործել հրապարակումների համար Instagram հարթակում և ստանալ ներգրավվածության բարձր ցուցանիշ:
1. Ապրանքի նկարագիրը
Սիրեք Ձեր պրոդուկտը և կարևորեք այն: Մանրամասն ուսումնասիրեք և փորձեք առավել լավ ներկայացնել պրոդուկտի առավելությունները: Ստեղծեք ասոցիացիաներ առօրյա կյանքում տեղի ունեցող երևույթների հետ: Եթե կարողանաք հետաքրքրություն առաջացնել բրենդային ոճով՝ ձեռք կբերեք նաև մշտական հաճախորդներ: Օգտագործեք Instagram-ը կազմակերպության փորձը ներկայացնելու համար: Օրինակ՝ NASA-ն միացրեց 3 նկարները մեկում և ստացավ լուսնի խավարման պատկերը: Այս հնարքի արդյունքում շատերն սկսեցին ավելի հստակ պատկերացնել այդ երևույթը:
2. Ինֆլյուենսերների հետ համագործակցություն
Փորձեք հայտնի անձնավորությունների և ինֆլյուենսերների հետ համագործակցությունների ճանապարհներ գտնել: Օրինակ՝ հայտնի Nike ընկերությունը համագործակություններ հաստատեց հայտնի ֆուտբոլիստներից շատերի հետ, որի արդյուքում զգալիորեն բարձրացրեց բրենդի ճանաչելիությունը համաշխարհային մակարդակով: Ինֆլյուենսերների հետ համագործակցությունը վերջերս է թրենդային դարձել, և Դուք ևս հնարավորություն ունեք օգտագործելու այս միջոցը հավելյալ ներգրավվածություն ունենալու համար։ Փորձեք առավելագույնս ներգրավել այնպիսի բլոգեր/ինֆլյուենսերների, որոնց մատուցած կոնտենտը Ձեր ոլորտին ավելի հարիր է:
Ամբողջությամբ՝ romarketing.am