Աշխարհի ամենախնայողական սերիական ավտոմեքենաներից մեկը՝ գերթեթեւ հիբրիդային Volkswagen XL1-ը, կհանվի աճուրդի։ Գրեթե նոր (2015 թվական) մեքենայի համար, որը 127 կիլոմետր վազք է կատարել, ակնկալում են ստանալ 60 հազար ֆունտ ստեռլինգ, գրում է Մոտորը։
Volkswagen XL1-ի հիմքում ածխապլաստիկե մոնոքոկն է, առջեւի ալյումինա-մագնիումական սեկցիաներին եւ հետեւից միանում են կախոցն ու ուժային սարքը։ Կոնստրուկտորները խնայել են ամեն ինչ, օրինակ՝ սարքերի վահանակը պատրաստել են պապիե-մաշեից։
Աշխարհի ամենախնայողական սերիական ավտոմեքենաներից մեկը՝ գերթեթեւ հիբրիդային Volkswagen XL1-ը, կհանվի աճուրդի։ Գրեթե նոր (2015 թվական) մեքենայի համար, որը 127 կիլոմետր վազք է կատարել, ակնկալում են ստանալ 60 հազար ֆունտ ստեռլինգ, գրում է Մոտորը։
Volkswagen XL1-ի հիմքում ածխապլաստիկե մոնոքոկն է, առջեւի ալյումինա-մագնիումական սեկցիաներին եւ հետեւից միանում են կախոցն ու ուժային սարքը։ Կոնստրուկտորները խնայել են ամեն ինչ, օրինակ՝ սարքերի վահանակը պատրաստել են պապիե-մաշեից։