Ինչ ազդեցություն կունենա Twitter-ի նոր փոփոխությունները ձեր բրենդի վրա (լուսանկարներ)
Advertisement 1000 x 90

Ինչ ազդեցություն կունենա Twitter-ի նոր փոփոխությունները ձեր բրենդի վրա

Ըստ Twitter-ի փորձնական փոփոխությունների՝ օգտատերերը շուտով կտեսնեն նոր գործիք՝  compose screen-ում զրույցի մասնակիցների քանակը վերահսկելու համար, որը կունենա հետևյալ բաժինները․

  • Global (ցանկացածը կարող է պատասխանել),
  • Group (միայն այն մարդիկ, ում օգտատերը հետևում կամ նշում է),
  • Panel (մարդիկ, որոնց դիտավորյալ նշել են tweet-ում),
  • Statement (ոչ մի պատասխան)։

Երևի թե շատերի համար նորություն չէ, որ հետևորդների որակն ավելի կարևոր է, քան քանակը։

Կոնկրետ tweet-ների հասանելիությունը սահմանափակելով, այն ստեղծում է ավելի ապահով վայր ձեր հետևորդների համար, ովքեր կարող են զրուցել առանց որևէ վիրավորական բնույթի քոնթենթ տեսնելու, որը հատկապես տարածված է լայնորեն հասանելի քոնթենթի դեպքում։

romarketing.am