Wildberries-ը հսկայական տուգանքներ է սահմանել ապրանքներից հրաժարվելու համար
Advertisement 1000 x 90

Wildberries-ը հսկայական տուգանքներ է սահմանել ապրանքներից հրաժարվելու համար

Ռուսական խոշորագույն շուկան կներկայացնի ապրանքների վճարովի վերադարձ օգտվողների լայն շրջանակի համար: Խոսքը 100 ռուբլի տուգանքի մասին է։ Այն այժմ կարող են գանձել նույնիսկ այն հաճախորդներից, ովքեր նախկինում վերադարձ չեն ունեցել: Բացի այդ, հաղորդվում է, որ գումարը կարող է գանձվել նույնիսկ թերություններով ապրանքը վերադարձնելիս, հաղորդում է MK-ն։

Տուգանքների մասին հայտնել են օգտատերերը: Ընդ որում, մոտ մեկ ամիս առաջ մի շարք օգտատերեր սկսել են նախազգուշացումներ ստանալ այն մասին, որ եթե գնորդը հրաժարվի պատվիրված ապրանքներից, ապա նրանցից յուրաքանչյուրի համար կգանձնվի 100 ռուբլի։

Ինչպես հայտնում է РБК-ն՝ հղում անելով VKontakte-ում Wildberries համայնքում տեղի ունեցած քննարկմանը, ուղարկված ծանուցումները հղում են պարունակում «Սպառողների իրավունքների պաշտպանության մասին» օրենքին։ Դրանցից մեկը ենթադրում է, որ ապրանքից հրաժարվելու դեպքում վաճառողը պարտավոր է հաճախորդին վերադարձնել պայմանագրով վճարված գումարը։ Բացառություն են կազմում վաճառողի ծախսերը՝ սպառողից վերադարձված ապրանքը առաքելու համար:

Միևնույն ժամանակ, աջակցության ծառայության հետ կապ հաստատած օգտատերերի պատասխաններում շուկայի օպերատորները որոշ դեպքերում նշում են, որ ծանուցման հայտնվելը կախված է կայքում ապրանքների գնման չափից: Մնացած դեպքերում նրանք պնդում են, որ կայքը իրենց հաշվի չի առնում։

Wildberries-ի ներկայացուցիչը հայտնել է, որ վերադարձի քաղաքականությունը չի փոխվել։ Նշվում է, որ ընկերությունը 2020 թվականից փորձարկում է առաքման տարբեր մոդելներ։ Վերադարձի բարձր տոկոսադրույքով և մարման ցածր գումար ունեցող օգտատերերի համար կիրառվում է հակադարձ լոգիստիկ վճար:

Ինչպես պատկերացրել է շուկայի ղեկավարությունը, դա պետք է սպառողներին դրդի՝ գիտակցաբար ապրանք պատվիրել, ինչպես նաև պաշտպանել ձեռնարկատերերին անբարեխիղճ մրցակցությունից: Բացի այդ, դա կօգնի վերացնել կեղծ հաշիվների ստեղծումը, որոնցից մեծ քանակությամբ ապրանքներ են պատվիրվում, բայց չեն մարվում: Սա հանգեցնում է վաճառողների կորուստների:

Ամենից հաճախ վերադարձը ամրագրվում է հագուստի և կոշկեղենի կատեգորիայում: Ռուսաստանում տեղական էլեկտրոնային առևտրի այս հատվածը նախորդ տարի կազմել է վաճառքի գրեթե 14 տոկոսը: Դա համապատասխանում է մոտավորապես 431 միլիարդ ռուբլու։