YouTube-ը կարող է ավելի վնասակար լինել դեռահասների քնի համար, քան Netflix-ը կամ ավանդական հեռուստացույցը, ասվում է նոր հետազոտության մեջ:
Ավստրալիայի Ֆլինդերսի համալսարանի հետազոտողները պարզել են, որ հավելվածի ծածկույթների տակ կես ժամ մնալը 13 րոպե քնի ուշացման է հանգեցրել: Դա համարժեք է նրան, որ յուրաքանչյուր 15 րոպե դիտումը 24 տոկոսով նվազեցնում է քնելու հավանականությունը։
Հետազոտողների խումբը YouTube-ը քնի համար վտանգավոր է անվանել՝ դրա կարճ տեսանյութերի, ավտոմատ նվագարկման եւ տեսահոլովակների առաջարկվող գործառույթների պատճառով, որոնք ստիպում են օգտատերերին կորցնել վերահսկողությունը եւ երկար ժամանակ կպչել իրենց էկրաններին:
Հետազոտությունն իրականացվել է Ադելաիդայի (Հարավային Ավստրալիա) ութ դպրոցներում եւ հրապարակվել է Journal of Sleep Medicine ամսագրում:
Սակայն 12-ից 18 տարեկան 700 դեռահասների ընտրանքում նրանք, ովքեր քնելուց առաջ նույնքան ժամանակ հեռուստացույց են դիտել, քնելու միջինը 9 րոպե շուտ են գնացել, հետազոտողները ենթադրում են, որ Netflix-ի արդյունքները համանման կլինեն:
Դեռահասները հայտնել են, թե որքան ժամանակ են նրանք ծախսել սարքերի եւ հավելվածների վրա քնելուց մեկ ժամ առաջ, քնելուց առաջ եւ որքան ժամանակ են քնել դպրոցական գիշերները:
Երեխաներից յուրաքանչյուրը գնահատել է սարքերի եւ հավելվածների վրա ծախսած ժամանակը:
Արդյունքները ցույց են տվել, որ նրանցից յուրաքանչյուրը պառկել է քնելու երեկոյան ժամը 22:00-ի սահմաններում, անջատել է լույսերը մինչեւ երեկոյան 22:36-ը, իսկ հետո եւս 30 րոպե է պահանջվել քնելու համար:
Գրեթե յուրաքանչյուր դեռահաս (98 տոկոս) քնելուց մեկ ժամ առաջ առնվազն մեկ սարք է օգտագործել՝ հեռախոս, նոութբուք կամ հեռուստացույց, իսկ երեք քառորդը նշել է, որ այն օգտագործել է քնած ժամանակ:
Ամենատարածվածը հեռախոսներն են (98 տոկոս), այնուհետեւ տասը հոգուց ինը ասել է, որ նոութբուք է օգտագործում, իսկ տասից գրեթե յոթը հեռուստացույց է դիտում:
Վերլուծությունը ցույց է տվել, որ թեեւ YouTube-ը երրորդ ամենահայտնի հավելվածն էր, ուր մտնում էր դեռահասների կեսը, օգտատերերը դրա վրա ամենաշատ ժամանակն անցկացնում էին անկողնում՝ ավելի քան 25 րոպե: