YouTube դիտելը դեռահասների առողջությանն ավելի շատ է վնասում, քան Netflix-ը կամ հեռուստացույցը. հետազոտություն
Advertisement 1000 x 90

YouTube դիտելը դեռահասների առողջությանն ավելի շատ է վնասում, քան Netflix-ը կամ հեռուստացույցը. հետազոտություն

YouTube-ը կարող է ավելի վնասակար լինել դեռահասների քնի համար, քան Netflix-ը կամ ավանդական հեռուստացույցը, ասվում է նոր հետազոտության մեջ:

Ավստրալիայի Ֆլինդերսի համալսարանի հետազոտողները պարզել են, որ հավելվածի ծածկույթների տակ կես ժամ մնալը 13 րոպե քնի ուշացման է հանգեցրել: Դա համարժեք է նրան, որ յուրաքանչյուր 15 րոպե դիտումը 24 տոկոսով նվազեցնում է քնելու հավանականությունը։

Հետազոտողների խումբը YouTube-ը քնի համար վտանգավոր է անվանել՝ դրա կարճ տեսանյութերի, ավտոմատ նվագարկման եւ տեսահոլովակների առաջարկվող գործառույթների պատճառով, որոնք ստիպում են օգտատերերին կորցնել վերահսկողությունը եւ երկար ժամանակ կպչել իրենց էկրաններին:

Հետազոտությունն իրականացվել է Ադելաիդայի (Հարավային Ավստրալիա) ութ դպրոցներում եւ հրապարակվել է Journal of Sleep Medicine ամսագրում:

Սակայն 12-ից 18 տարեկան 700 դեռահասների ընտրանքում նրանք, ովքեր քնելուց առաջ նույնքան ժամանակ հեռուստացույց են դիտել, քնելու միջինը 9 րոպե շուտ են գնացել, հետազոտողները ենթադրում են, որ Netflix-ի արդյունքները համանման կլինեն:

Դեռահասները հայտնել են, թե որքան ժամանակ են նրանք ծախսել սարքերի եւ հավելվածների վրա քնելուց մեկ ժամ առաջ, քնելուց առաջ եւ որքան ժամանակ են քնել դպրոցական գիշերները:

Երեխաներից յուրաքանչյուրը գնահատել է սարքերի եւ հավելվածների վրա ծախսած ժամանակը:

Արդյունքները ցույց են տվել, որ նրանցից յուրաքանչյուրը պառկել է քնելու երեկոյան ժամը 22:00-ի սահմաններում, անջատել է լույսերը մինչեւ երեկոյան 22:36-ը, իսկ հետո եւս 30 րոպե է պահանջվել քնելու համար:

Գրեթե յուրաքանչյուր դեռահաս (98 տոկոս) քնելուց մեկ ժամ առաջ առնվազն մեկ սարք է օգտագործել՝ հեռախոս, նոութբուք կամ հեռուստացույց, իսկ երեք քառորդը նշել է, որ այն օգտագործել է քնած ժամանակ:

Ամենատարածվածը հեռախոսներն են (98 տոկոս), այնուհետեւ տասը հոգուց ինը ասել է, որ նոութբուք է օգտագործում, իսկ տասից գրեթե յոթը հեռուստացույց է դիտում:

Վերլուծությունը ցույց է տվել, որ թեեւ YouTube-ը երրորդ ամենահայտնի հավելվածն էր, ուր մտնում էր դեռահասների կեսը, օգտատերերը դրա վրա ամենաշատ ժամանակն անցկացնում էին անկողնում՝ ավելի քան 25 րոպե:

news.am