Հոգեբանները պարզել են, որ աշխատավայրում աշխատակիցների հետ հիմարություններ անելը լավ է առողջության համար. նման ժամանցը նվազեցնում է սթրեսի մակարդակը: Otto Beisheim School of Management-ի և Trinity Business School-ի հետազոտողների աշխատանքը հրապարակված է Work & Stress ամսագրում:
Դրան գիտնականները վերագրել են կարճ զվարճալի տեսանյութ դիտելը կամ զվարճալի զրույց ունենալը: Ենթադրվում է, որ նման գործունեությունը շեղում է աշխատակիցներին աշխատանքից, սակայն, ինչպես պարզվել է, դա օգնում է ավելի ստեղծագործ լինել և ներգրավվել աշխատանքի մեջ:
«Այստեղ դրսևորվում է դրական կողմը: Դրական հույզերը թույլ են տալիս աշխատակիցներին ավելի արդյունավետ կառավարել իրենց ռեսուրսները: Սա թույլ է տալիս պահպանել աշխատանքի լավ տեմպը մինչև աշխատանքային օրվա ավարտը»,- պարզաբանել են գիտնականները։
Հետազոտությանը մասնակցել է 85 կամավոր գրասենյակային աշխատողներից: Նրանք դիտարկվել են 12 շաբաթվա ընթացքում։ Ամեն օր հետազոտողները նրանց ուղարկել են զվարճալի տեսանյութ կամ լուսանկար, իսկ հետո չափել են մասնակիցների սթրեսի մակարդակը և աշխատանքի կատարողականությունը: