«21-րդ դարում առցանց ծանոթությունները տարանջատվել են մեր մնացած սոցիալական կյանքից», – ասում է Ժողովրդագրական հետազոտությունների ֆրանսիական ինստիտուտի դոկտոր Մարի Բերգստրյոմը։
Իր «Սիրո նոր օրենքներ. առցանց ծանոթություն եւ մտերմության մասնավորեցում» գրքում նա պնդում է, որ մտերմության սեփականաշնորհումը փոխում է սիրո մասին մեր մտածելակերպը: «Օնլայն ծանոթությունը ոչ միայն մեծ արդյունաբերություն է, այլ նաեւ առաջին առցանց բիզնեսներից մեկը», – նշում է նա:
Այն, ինչ սկսվեց որպես մարգինալ պրակտիկա, այժմ ծաղկում է, ասում է նա, եւ մարդիկ ավելի ու ավելի են հասկանում, որ առցանց ծանոթությունները միայն ժամադրության համար չեն: «Դա իսկապես շատ բան է ասում սիրո վերափոխման մասին, ես մտածում եմ սեքսի փոխակերպման մասին այսօրվա հասարակությունում»։ Բայց, քանի որ այս հարաբերությունները ձեւավորվում են մեր սոցիալական կյանքից դուրս, մտերմությունը նույնպես սեփականաշնորհվել է:
«Ավանդաբար մենք ծանոթանում ենք ընկերների, ընտանիքի անդամների միջոցով, դպրոցում, աշխատավայրում կամ եկեղեցում… Եվ այս ավանդական միջավայրում դուք այս կամ այն կերպ կապված եք ձեր հանդիպած մարդու հետ, քանի որ ունեք ընդհանուր ծանոթներ եւ սոցիալական միջավայր։ Առցանց ծանոթությունների հարթակը շատ է տարբերվում սրանից, քանի որ դրանք այն վայրերն են, որտեղ դուք հանդիպում եք մարդկանց, ում չեք ճանաչում, եւ ստիպված չեք լինի նորից տեսնել նրանց, եթե ինչ-որ բան ձեր ուղածով չընթանա:
Այս կերպ մարդիկ կարող են շատ ավելի գաղտնի պահել իրենց սեռական կյանքը, քան եթե նրանք հանդիպեն բարում, դպրոցում կամ աշխատավայրում, օրինակ, որտեղ ուրիշները կտեսնեն նրանց միասին, ասում է դոկտոր Բերգստրյոմը:
Թեեւ մարդիկ դեռ կարող են քննարկել, թե ում են հանդիպել իրենց սոցիալական շրջապատում, «բայց ինչն իրականում փոխվել է, այն է, որ նրանք կարող են ընտրել, թե արդյոք ցանկանում են [կիսվել դրանով]»:
Նրա դիսկրետ բնույթը նույնպես գրավիչ դարձրեց ծանոթությունը, ասում է նա: ԱՄՆ-ից եւ Գերմանիայից ստացված տվյալները ցույց են տալիս, որ առցանց ծանոթությունը կյանքի զուգընկերոջ հետ հանդիպելու երրորդ ամենատարածված միջոցն է:
Փոխվում են այն նորմերը, թե որն է զուգընկերոջ հետ հանդիպելու ճիշտ կարգավորումը, եւ մենք դա կարող ենք տեսնել առցանց ծանոթությունների հանրաճանաչության մեջ: