Ամերիկացի Մարկ Փոլսոնը 1970-ականների վերջին գնել է 250 դոլար արժողությամբ շիշ նուրբ գինի, եւ ավելի քան կես դար աշխարհի ամենալավ ու արժեքավոր գինիներից մեկը ստվարաթղթե տուփի մեջ մնացել է նկուղում՝ գրեթե մոռացված: Այս մասին գրում է The Washington Post-ը։
Փոլսոնը՝ 72-ամյա թոշակի անցած կոմերցիոն նկարիչն ու նրա կինը այդ ժամանակվանից չորս երեխա են ունեցել։ Երեխաները մեծացել եւ ունեցան են իրենց երեխաներին: Սան Ֆրանցիսկոյի հարավում գտնվող նրանց տան շրջակայքը հիպիներով լցված մշակութային կենտրոնից վերածվել է ավելի քան 7,5 միլիոն բնակչությամբ տեխնոլոգիական մոլուցքով զբաղվող մեգապոլիսի:
Այնուամենայնիվ, շիշը մնացել է Փոլսոնի նկուղում անձեռնմխելի եւ չխմված։ Այժմ նա որոշել է աճուրդում վաճառել իր 1971 թվականի Domaine de la Romanée-Conti La Tâche շիշը։ Bonhams Skinner աճուրդի տունը 3 լիտրանոց գինու կարժենա 50-80 հազար դոլար:
Բարձր գինը պայմանավորված է նրանով, որ ֆրանսիական Բուրգունդիա շրջանում գտնվող Domaine de la Romanée Conti-ն «միանշանակ, եթե ոչ ամենամեծ գինեգործական գործարաններից մեկն է», որը, ըստ բազմաթիվ փորձագետների, արտադրում է « Pinot Noir-ի ամենամաքուր արտահայտությունը», – նշել է Bonhams Skinner-ի նուրբ գինիների գծով փոխտնօրեն Լուի Կրիգերը։
Սակավությունն էլ է թանկացնում այն։ Արտադրությունը տատանվում է, բայց գինեգործարանը սովորաբար տարեկան արտադրում է մոտ 1300 կտոր La Tâche,- ասել է Կրիգերը The Washington Post-ին:
Փոլսոնի տպավորիչ ներդրումը ցույց է տալիս, թե ինչպես է փոխվել գինու արդյունաբերությունը Միացյալ Նահանգներում վերջին 50 տարիների ընթացքում: 1970-ականների վերջին ամերիկացիները գինի չէին խմում՝ նախընտրելով այլ սպիրտներ եւ գարեջուր։ 1980-ականներին միտումը փոխվեց, եւ այդ ժամանակվանից գինիների նկատմամբ հետաքրքրությունն աճում է: Հետո, 2000-ականներին, Չինաստանի աճող միջին խավը նույնպես սկսեց հետաքրքրություն ցուցաբերել։ Ավելի քան 40 տարվա աճող պահանջարկը ստեղծել է սպեկուլյատիվ շուկա, որտեղ ներդրողները լավ գինի են գնում ոչ թե խմելու, այլ շահույթ ստանալու համար: