«Quiet luxury». ինչու՞ է այն գրավում նորաձևության աշխարհը
Advertisement 1000 x 90

«Quiet luxury». ինչու՞ է այն գրավում նորաձևության աշխարհը

Նորաձևության ինդուստրիայում, աշխարհում, որը կառավարվում է բրենդային հիերարխիաներով, ժամանակի ընթացքում շքեղության էսթետիկան զարգացել է կանացիությունից՝ Dior-ի New Look ոճի մինչեւ 2000-ականների լոգոմանիա: Ինչպիսի՞ տեսք ունի շքեղությունը 2023 թվականին:

Շքեղ հագուստի հայեցակարգը փոխվել է սերնդեսերունդ: Այժմ նորաձեւության ոլորտը վերադարձել է զուսպ մոտեցմանը` «հանգիստ շքեղություն»: Այն պակաս խիստ է, քան մինիմալիզմը, բայց ավելի հղկված, քան «նոմկոր»-ը։

Առաջին անգամ մարդիկ սկսեցին խոսել «հանգիստ շքեղության» մասին 100 տարի առաջ՝ 20-րդ դարի 20-ական թվականներին։ Այն ժամանակ էլիտան հանգստանում էր աշխարհի լավագույն հանգստավայրերում, գոլֆ խաղում, սովորում Ivy League համալսարաններում եւ ընտրում այնպիսի բաներ, որոնք հուշում էին իրենց տերերի սոցիալական բարձր կարգավիճակի մասին:

The Row

Այժմ «հանգիստ շքեղությունը» կերպար է, որը կդիմանա ժամանակի փորձությանը: Զգեստապահարանում կարող են շատ իրեր չլինեն, բայց դրանք հիանալի կաշխատեն երկարաժամկետ հեռանկարում, եւ ոչ միայն սեզոնի ընթացքում: Զարմանալի չէ, որ այս միտումը սոցիալական ցանցերում նաեւ կոչվում է «Old Money»:

«Quiet luxury» միտումի տարբերակիչ առանձնահատկությունները

Դեռ չե՞ք պատկերացնում, թե ինչ է «Quiet luxury»-ն։ Հորինեք լավ հարմարեցված բազային իրեր եւ աքսեսուարներ, որոնք կարծես կարող էին փոխանցվել սերնդեսերունդ որպես ընտանեկան ժառանգություն եւ այդուհանդերձ չհնանան։

Արտաքին տեսքը մնում է դասական եւ ցանկալի՝ լակոնիկ կտրվածքների ու բարդ սիլուետների շնորհիվ։ Ընտրեք իր, որը կունենա կատարյալ համապատասխանություն, մի հապաղեք կապվել կարի արհեստանոցի հետ՝ ձեր նախընտրած ապրանքը ձեզ հարմարեցնելու համար:

Max Mara

Որակյալ գործվածքը շատ ավելին է ասում իրի մասին, քան հսկայական լոգոները: Նման զգեստապահարանի համար հարմար չեն բարակ տրիկոտաժը՝ պատված գնդիկներով, էժան կտորները, որոնց միջով փայլում են ներքնազգեստի կարերը։ Ընտրեք որակյալ գործվածքներ, որոնք պահպանում են իրենց ձեւը: Նման իրերը երկար կպահպանվեն եւ մեկ-երկու սեզոնից հետո չեն կորցնի իրենց տեսքը։

Dior

Մինիմալիզմը չի նշանակում շքեղություն։ Բայց «Quiet luxury» նորաձեւության միտումի համար դա դեռ հատկանշական է։ Մեծ թվով դետալների բացակայություն, վառ լոգոներ, զարդերի առատություն՝ այս ամենն ավելի կթանկացնեն կերպարը։

Jil Sander

Մինիմալիզմը կարող է կիրառվել նաեւ գույներում։ Ընտրեք զուսպ, ազնիվ եւ խորը երանգներ՝ բեժ, սպիտակ, սեւ, կաթնագույն, փղոսկրագույն, շագանակագույն, կապույտ, մուգ կանաչ: Շահավետ տեսք կունենան մեկ գույնի total-look-երը կամ մոնոխրոմ կերպարները, որոնք համատեղում են մոտ երանգները:

St John

By Malene

Ամենեւին չի նշանակում, որ «Quiet luxury»-ի համար պետք է նույնիսկ ամռանը հագնել բաճկոններ ու դասական կիսաշրջազգեստներ։ Շոգին կարող եք ընտրել լավ գործվածքից կարված շորտեր կամ տաբատներ, իսկ զով երեկոյին՝ կարդիգան։ Brunello Cucinelli ապրանքանիշը հիանալի օրինակ է, որին կարելի է հետեւել:

Brunello Cucinelli

Դենիմը «Quiet luxury»-ի համար խոչընդոտ չէ։ Ընտրեք կատարյալ ձեւվածքով իրեր, առանց մաշվածության, ասեղնագործության եւ այլ դետալների, որոնք ավելի շատ «ժամանակի նշան» են, քան հավերժական դասականներ:

Bottega Veneta

Bottega Veneta-ն մեզ առաջարկում է բաց գույնի տաբատի եւ վանդակավոր վերնաշապիկի տարբերակը, որը կարող է նաեւ հիանալի բազա հանդիսանալ զգեստապահարանի համար։ Այս ապրանքանիշը «Quiet luxury»-ի ներկայացուցիչներից է, ուստի ուշադրություն դարձրեք նրանց հավաքածուներին՝ այնտեղից ոգեշնչում ստանալու համար։

«Quiet luxury»-ն արագ նորաձեւության հակադրությունն է: Թրենդում լինելու համար կարեւոր է ուշադրություն դարձնել մտածված գնումներին, ձեռք բերել այնպիսի բաներ, որոնք կարող են դառնալ ներդրում։ Դրանք երկար կծառայեն իրենց որակի եւ արտաքին տեսքի շնորհիվ։ Վառ դետալների բացակայության պատճառով, որոնցով մենք սովորաբար որոշում ենք կոնկրետ իրի «թողարկման տարին», հաջորդ սեզոնին նման զգեստապահարանը չի հնանա։ Զսպված գույները նպաստում են երանգների գեղեցիկ համադրությանը: «Quiet luxury»-ն կարող է դառնալ գերազանց կապսուլային զգեստապահարանի հիմքը եւ երկար ժամանակ գոհացնել իր տիրոջը: