Հայտնի են 2024 թ.-ի դիմահարդարման և հագուստի նորաձևության միտումները
Advertisement 1000 x 90

Հայտնի են 2024 թ.-ի դիմահարդարման և հագուստի նորաձևության միտումները

Նորաձևության վերլուծաբանները նշել են դիմահարդարման, հագուստի և աքսեսուարների 2024 թվականի հիմնական միտումները: Ամենատարածվածը դեղձի երանգով դիմահարդարումն է, նորաձև վերնաշապիկը գլխավորում է eclectic grandpa ոճը՝ վինտաժային և հարմարավետ կտրվածքի համադրությունը: Վերլուծաբաններն իրենց դիտարկումների արդյունքներով կիսվել են «Իզվեստիա»-ի հետ։

Այսպիսով, նշվում է, որ գեղեցկության հեղինակները դեղձի երանգներով դիմահարդարման թեմայով բովանդակություն են հրապարակում 4,5 անգամ ավելի հաճախ, քան մեկ տարի առաջ (2023թ. մարտի համեմատ աճել է 354%-ով): Կապույտ երանգը դարձել է հեղինակների շրջանում երկրորդ ամենատարածվածը «Գեղեցկություն և ոճ» թեմայում. 2024 թվականի մարտին ոճաբաններն ու գեղեցկության բլոգերները երկու անգամ ավելի հաճախ են նյութեր ստեղծում այս գույնի մասին (հրապարակումների աճը՝ 93%-ով):

Ըստ Pantone-ի՝ տարվա գլխավոր գույնի միտումը նշում են նաև մանրածախ վաճառողների վերլուծաբանները. օգտատերերը երեք անգամ ավելի հաճախ են գնել այս գույնի ներկ (պահանջարկի աճ 207 %-ով): Իսկ երկնագույն ստվերաներկերի, մատիտների, եղունգների լաքերի վաճառքը նախորդ տարվա համեմատ աճել է 51%-ով։

Թրենդային են մինիմալիզմը և բնական դիմահարդարումը. 2024 թվականի մարտին հեղինակները երկու անգամ ավելի հաճախ են ստեղծում տեսանյութեր, հոդվածներ ակնարկներով և տեսադասեր այս ոճի մասին: Թեթև տոնային քսուքների, ինչպես նաև բաց երանգների կարմրաներկի պահանջարկը նախորդ տարվա համեմատ աճել է 45%-ով։

Խոսելով հագուստի միտումների մասին՝ վերլուծաբանները նշել են, որ 2024 թվականի գարնանը հատկապես հայտնի է դարձել ամբոխավար կնոջ ոճը՝ կերպար, որը ոգեշնչված է «Սոպրանոների», «Կնքահայրերի» և այլ քրեական ֆիլմերի հերոսուհիների էսթետիկայով։ Նրա հիմնական ատրիբուտներն են մուշտակը, ոսկյա մեծ զարդերը և մուգ ակնոցները։ Հեղինակ-ոճաբանները «մաֆիայի կանանց» պատկերների ընտրությունն ու վերլուծությունը տեղադրում են գրեթե չորս անգամ ավելի ակտիվ, քան մեկ տարի առաջ (հրապարակումների աճը՝ 288%-ով): Այս ոճի վերարկուների, զարդերի և աքսեսուարների վաճառքն աճել է մեկ երրորդով (32%)։