Ինչպե՞ս են մեզ խաբում սուպերմարկետները. 10 հնարք, որոնք պետք է իմանաք
Advertisement 1000 x 90

Ինչպե՞ս են մեզ խաբում սուպերմարկետները. 10 հնարք, որոնք պետք է իմանաք

«Տեսեք, ի՜նչ համեղ է»

Զգայարաններ. Սրանք են մարքետոլոգների ամենաակտիվ դաշնակիցները: Քանի անգամ են ասել, – «Սոված փորով սուպերմարկետ մի’ գնացեք»: Չէ՞ որ այդ ժամանակ ցանկություն է առաջանում գնել ամեն ինչ: Բայց սուպերմարկետներն ունեն հնարքների մի ամբողջ ցուցակ, որով կստիպեն անպետք գնումներ կատարել նույնիսկ ամենակուշտ մարդուն:

Օրինակ` թարմ թխվածքի բույրը: Այն գնորդին կստիպի ավելի շատ գումար ծախսել: ցանկալի արդյունք է ապահովում նաև ճիշտ լուսավորությունը, որի ներքո ցուցափեղկին դրված նույնիսկ ամենաանշուք մթերքը ստանում է վառ գույներ, դառնում հյութեղ ու ախորժակ գրգռող: Սա կատակ չէ. լուսավորության վրա աշխատում են պրոֆեսիոնալները:

Ամենաազդեցիկ հնարքներից մեկը, որն առաջացնում է թքարտադրություն ու ստիպում է շտապ ինչ-որ համեղ բան գնել, դա համտեսի համար նախատեսված անվճար նմուշներն են:

Երաժշտական հիպնոս

Եթե սուպերմարկետում աշխույժ երաժշտություն եք լսում, ապա շտապ կենտրոնացրեք ձեր ամբողջ ուշադրությունը: Ռիթմիկ երաժշտությունը հիմնականում միացնում են այն սրահներում, որտեղ անհրաժեշտ է մեծացնել առևտրի ծավալը: Հետազոտության համաձայն, ռիթմիկ երաժշտությունը դրդում է գնորդին չնախատեսված ու չմտածված գնումների:

Մյուս կողմից` դանդաղ երաժշտությունը նույնպես ծուղակ է: Այն ստիպում է մարդկանց ավելի շատ ժամանակ անցկացնել սրահում, որի հետևանքով գնորդն ավելի շատ գնումներ է կատարում:

Այս հնարքից պաշտպանվելու համար կարելի է խանութում շրջել ականջակալներով և գնել այն, ինչ ձեզ իրոք անհրաժեշտ է:

Գունային ձևավորում

Մարդիկ մտնում են այն խանութները, որոնց պատերն ու մուտքն ավելի մեղմ գունապնակով են ձևավորված: Իսկ ահա ներսում, արդեն այլ պատկեր է. սառը գույներ, հիմնականում երկնագույն, մոխրագույն:

Գրավիչ ապրանքներ

«Գնիր 10-ը, ստացիր 100-ը»: Հին ու բարի մարքեթինգային հնարք: Շատերն են խաբվում ու գնում և վճարում են ավելի շատ:

Հավելյալ ապրանքներ

Օրինակ՝ մտնում եք խանութ ձեր երեխայի սիրելի կրեկերների մի տուփ գնելու համար, կողքին` նույն դարակի վրա, դրված է զեֆիր ու շոկոլադ: «Ահա’, ճիշտ պահին»,- մտածում եք դուք և գնում եք նաև այդ ապրանքները: Որոշ կոմբո-համադրություններ ակնհայտ են, օրինակ շամպունն ու բալզամը կամ գեղեցիկ անձեռոցիկներն ու ափսեները:

Մեզ թվում է, թե այդ անձեռոցիկները մեր ցանկությամբ ենք գնում, բայց, իրականում, ձեր թվացյալ ինքնուրույն գնումը նախապես ծրագրված է եղել:

Փաթեթավորում, որը երկար չի պահպանում մթերքի թարմությունը

Թարմ հացը թղթե տոպրակում: Գեղեցիկ է, այնպես չէ՞։ Փաստ է: Բայց պրակտիկ չէ: Դուք ստիպված եք կրկին գնալ խանութ` հաց գնելու, քանի որ հացը շատ արագ կորցնում է խոնավությունն ու չորանում: Սա նույնպես մարքեթինգային քայլ է:

Թանկարժեք ապրանքներ

Սուպերմարկետները սովորաբար աչքի մակարդակի բարձրության վրա դնում են թանկ ապրանքները, որոնք անհրաժեշտ է վաճառել առաջին հերթին, իսկ ավելի ցածր դարակների վրա դնում է էժանագինները:

Հայտնի է նաև «մոգական  9»-ի էֆեկտը, երբ 199 դրամ արժողությամբ ապրանքն ավելի էժան է թվում գնորդին, քան 200 դրամանոցը:

Ցուցափեղկերը՝ դրամարկղի մոտ

Եթե նույնիսկ ձեզ թվում է, թե խուսափել եք սպոնտան գնումներից և հաղթել եք մարքեթոլոգներին, մի թուլացեք, քանի որ դրամարկղի մոտ ձեզ նոր փորձություն է սպասվում:

Հենց այստեղ են տեղադրված թանկարժեք ու հիմնականում ոչ առաջին անհրաժեշտության իրերը: Շոկոլադներ, ժելեներ, վառ փաթեթավորմամբ թաց անձեռոցիկներ, պահպանակներ ու պաղպաղակ:

Շուկայագետների կարծիքով, երկար գնումներից հոգնած մարդը դրամարկղի մոտ կցանկանա ինչ-որ բան գնել իր կամ երեխայի համար` որպես պարգևատրություն: Եվ դա իրոք աշխատում է:

newmag.am