1990-ականների փոփ-արքայադուստր Բրիթնի Սփիրսը դարձել է KENZO-ի դեմքը: Երկար ժամանակ ապրանքանիշի կրեատիվ տնօրենները թաքցնում էին երգչուհու անունը, բայց Բրիթնիի ընտրությունը ավելի քան արդարացված է: La Collection Memento N°2 նոր հավաքածուն ոգեշնչված է Kenzo Jeans դեբյուտային հավաքածուից, որը ներկայացվել էր հենց 90-ականներիին: Այսօր, ինչպես և նախկինում նորաձև է դենիմ total look-ը և Բրիթնին լավագույնս կներկայացնի դա: Ի դեպ՝ հետաքրքիր է, որ սա երգչուհու առաջին fashion նկարահանումն է որպես հեղինակավոր ապրանքանիշի դեմք:
Ամենաընթերցված
Advertisement 1000 x 90
ՇԱԲԱԹՎԱ ԹՈՓ ՆՅՈՒԹԵՐԸ