«v.ann» ոսկերչական բրենդը չի կարելի համարել զանգվածային. ընտիր զարդերը, հիմնականում անհատական պատվերով են լինում, նախատեսված գնահատողների նեղ շրջանի համար:
Թվում էր, որ սոցցանցերի դարաշրջանում, երբ ընկերությունները գովազդով փորձում են պոկել հաջողության իրենց բաժինը կլինի համատարած, բայց ոչ «v.ann» բրենդի հիմնադիր Աննա Վարդանյանի համար:
«Չզարմանաք, բայց մեծաքանակ արտադրության նպատակ չենք հետապնդում: Գնահատում ենք անհատական մոտեցումը: Պատվերով զարդ ստեղծելը, նշանակում է, կարողանալ ճանաչել անձը»:
Ամբողջությամբ՝ barev.today