Chanel-ը ցուցադրել է «հարատև կանացիության» խորհրդանիշը
Advertisement 1000 x 90

Chanel-ը ցուցադրել է «հարատև կանացիության» խորհրդանիշը

Chanel ֆրանսիական նորաձևության տունը ներկայացրել է մի տեսանյութ, որը նվիրված է ընկերության խորհրդանիշին՝ կամելիա ծաղկին: Այն հրապարակվել է բրենդի պաշտոնական կայքում: Այդ ծաղիկով սկսել են հագուստը զարդարել 1913 թվականից. այն դարձել է «կատարյալ մաքրության և հարատև կանացիության» խորհրդանիշը:

Chanel նորաձևության տունը Գաբրիել (Կոկո) Շանելի կողմից հիմնադրվել է Ֆրանսիայում 1909 թվականին: Առաջին խանութը նա բացել է 1910 թվականին Փարիզում: Շանելը կանանց նորաձևության մեջ ներմուծել է իրանն ընդգրկող ժակետ, փոքրիկ սև զգեստ, ուսի վրա կրելու կանանց պայուսակ: Սկզբում նորաձևության տունն արտադրում էր միայն հագուստ և աքսեսուարներ, այնուհետև սկսել է թողարկել պարֆյումերիա, զարդեր և ժամացույցներ

1921 թվականին Շանելը պարֆյումեր Էռնեստ Բոյի հետ միային թողարկել է մակնիշի առաջին բույրը՝ Chanel 5-ը: 1924 թվականին ձեռնարկատեր Պիեռ Վերտեյմերի հետ համատեղ դիզայները հիմնել է ընկերության պարֆյումերային ստորաբաժանումը՝ Parfums Chanel-ը, որը ներկայում զբաղվում է նաև կոսմետիկայի արտադրությամբ:

Parfums Chanel-ի գովազդային արշավներին մասնակցել են կինոաստղեր Մերիլին Մոնրոն, Քեթրին Դենյովը, Կիրա Նայթլին, Նիկոլ Քիդմանը, Կարոլ Բուքեն, Օդրի Տոտուն և ուրիշներ: