General Motors-ը մեքենա է կառուցում, որը կարող է մարդկանց վարել սովորեցնել: Եթե ուսանողը չի կարողանում գլուխ հանել, ապա մեքենան կփրկի նրան։
General Motors-ը դիմել է ավտոմեքենայի արտոնագրի համար, որը ապագա վարորդներին կսովորեցնի վարել: Դրա աշխատանքի սկզբունքը հետևյալն է՝ ներկառուցված պրոցեսորն օգտագործում է բազմաթիվ սենսորներ՝ վարորդի գործողությունները համեմատելու մեքենայի ալգորիթմի հետ: Այնուհետև նա արձագանքում է վարորդին՝ գնահատելով, թե ինչպես է նրա վարելը համապատասխանում մեքենայի տեխնիկական պահանջներին: Մեքենան կարող է թույլ տալ «սովորողին» անջատել կառավարման որոշ գործառույթներ, եթե վարորդն ինքն իրեն լավ է վարում: Եթե վարորդին վտանգ է սպառնում, մեքենան դադարում է վարել սովորել և իր ձեռքն է վերցնում կառավարումը: Օրինակ, եթե բանուկ խաչմերուկում կա մեկ այլ մեքենայի հետ բախման վտանգ: Մեքենան մեքենա վարելու արդյունքները կկիսվի երրորդ կողմերի հետ, ինչպիսիք են հրահանգիչները և ծնողները:
Դեռ պարզ չէ, թե ինչպես է մեքենան վարորդին արձագանքելու իր վարելու մասին: Տեղեկատվությունը կարող է հայտնվել կառավարման վահանակի էկրանին: Բայց, ամենայն հավանականությամբ, մեքենան կխոսի մարդու հետ, որպեսզի չշեղի ճանապարհից։
Ի՞նչ է դա նշանակում
Ինքնավար մեքենաներն ինքնավար դարձնելու համար օգտագործվում են տարբեր տեխնոլոգիաներ՝ արհեստական ինտելեկտ, ռադար, լիդար, տեսախցիկներ և 3D քարտեզներ։
Նման մեքենաների առավելությունների թվում են անվտանգության բարձրացումը, խցանումները նվազեցնելու հնարավորությունը, ինչպես նաև արտանետումները մթնոլորտ՝ գազի քիչ սպառման պատճառով: Թերությունները ներառում են բարձր արժեքը, հաքերային հարձակումների բարձր ռիսկը և կարգավորող խնդիրները:
ReportLinker-ի տվյալներով՝ 2021 թվականին եղել է 20,3 միլիոն ինքնակառավարվող ավտոմեքենա։ Ակնկալվում է, որ մինչև 2030 թվականը այդ ցուցանիշը կկազմի 62,4 մլն միավոր՝ տարեկան միջինը 13,3% աճով։ Անօդաչու մեքենաների արտադրության առաջատարներն են Tesla-ն, Waymo-ն, Otto-ն, Honda-ն, Volvo-ն, Volkswagen-ը և Toyota-ն:
Սիրարփի Աղաբաբյան