Louis Vuitton-ը եւս մեկ անգամ ցուցադրել է Հարավային Կորեայի կարգավիճակը՝ որպես նորաձեւության կենտրոն՝ Սեուլի Jamsugyo կամուրջը վերածելով տպավորիչ բացօթյա պոդիումի՝ իր Pre-fall 2023 հավաքածուի համար:
Միջոցառումը կարեւոր պահ էր Louis Vuitton-ի համար, հատկապես այն պատճառով, որ ապրանքանիշը նախկինում երբեք չէր ցուցադրել Pre-fall հավաքածու:
Սա նաեւ կարեւոր իրադարձություն էր հենց Սեուլի համար: Չնայած Հարավային Կորեայի շքեղ ապրանքների բարգավաճ շուկային, նրա մայրաքաղաքը դեռ պետք է դառնա սովորական կանգառ նորաձեւության արդյունաբերության զբաղված գրաֆիկում: Շոուի շուրջ ոգեւորությունն այնքան մեծ էր, որ տեղի ունեցողը ուղիղ եթերով հեռարձակվում էր անցորդների համար՝ քաղաքի կենտրոնում գտնվող մեծ էկրաններով։
K-pop-ը, K-beauty-ն եւ K-drama-ն դարձել են վերջին տարիների ամենամեծ մշակութային երևույթները, եւ, համապատասխանաբար, շոուի դեկորացիայի դիզայնը գլխավորել է Հվանգ Դոնգ Հյուկը՝ Netflix-ի «Squid Game» հիթի ռեժիսորը: Մուգ կապույտ լուսային էֆեկտներով եւ ջրային թեմատիկայով նախաշոուների սաունդթրեքով (որը ներառում էր կետի նման հնչյուններ), նրա արտադրությունը, ըստ երեւույթին, ոգեշնչված էր կամրջի տակ գտնվող գետից: Միջոցառումը վարում էր նորաձեւության տան կանացի հագուստի գեղարվեստական ղեկավար Նիկոլաս Գեսքյերը, ով շոուներ է կազմակերպել Լուվրից մինչեւ Նյու Յորքի Ջոն Քենեդու անվան օդանավակայան։
Louis Vuitton-ը զգալիորեն ընդլայնել է իր ներկայությունը Հարավային Կորեայում 1991 թվականին Սեուլում իր առաջին բուտիկը բացելուց հետո: Պիտակը ներկայումս ունի 35 խանութ ողջ երկրում, այդ թվում՝ առաջատար խանութ՝ քանդակազարդ ապակե ճակատով, որը նախագծել է հայտնի ճարտարապետ Ֆրենկ Գերին Սեուլի հեղինակավոր Գանգնամ թաղամասում: Երկու տարի առաջ հանգուցյալ Վիրջիլ Աբլոն (այն ժամանակ բրենդի տղամարդկանց հագուստի գեղարվեստական ղեկավարը) հյուրընկալեց քաղաքում Louis Vuitton-ի աշուն 2021 տղամարդկանց հավաքածուի «սպին-օֆֆ» ցուցադրությունը: