Ժամանակակից կրթությունը տեխնոլոգիական առաջընթացի ազդեցության ներքո էական փոփոխությունների է ենթարկվում։ «Սֆերում» կրթական ծառայության աջակցությամբ Ազգային հետազոտական համալսարանի Կրթության ինստիտուտի Տնտեսագիտության բարձրագույն դպրոցի իրականացրած ուսումնասիրությունը ցույց է տվել, որ մեսենջերները սկսել են կարևոր դեր խաղալ ժամանակակից կրթության մեջ։
Ռուսաստանում ուսուցիչների գրեթե կեսը (45%) խոստովանել է, որ թվային հաղորդակցության գործիքները, ինչպիսիք են մեսենջերը, իրենց օգնում են մոտիվացնել ուսանողներին: Այս տվյալները վկայում են մեսենջերների նշանակալի դերի մասին կրթական գործընթացում։ Ուսուցիչները մեսենջերներն օգտագործում են ոչ միայն գնահատականների մասին տեղեկացնելու, այլև ծնողներին դպրոցական կյանքի մասին տեղյակ պահելու համար, ինչը հաստատում է ուսուցիչների 56%-ը։
Հետաքրքիր է, որ ուսուցիչների 35%-ը նշել է, որ թվային հաղորդակցությունն իրենց թույլ է տվել զգալ, որ ծնողները լսում և հասկանում են իրենց, և համաճարակի սկզբից ի վեր նման հաղորդակցության անհրաժեշտությունը մեծացել է:
Հետազոտության համաձայն՝ ուսուցիչները ծնողների, աշակերտների և գործընկերների հետ շփման վրա շաբաթական ծախսում են միջինը յոթ ժամից մի փոքր ավելի, որից վեցը՝ հեռավար: Ուսուցիչների նույնիսկ 15%-ը շարունակում է դասերը հեռավար վարել։
Հետաքրքիր է, որ թվային սարքերով աշխատելու համար շաբաթական միջինը 11 ժամ է պահանջվում: Սա ներառում է համակարգիչները, որոնցից օգտվում է հարցվածների 96%-ը, հեռախոսները, որոնցից օգտվում է ուսուցիչների 90%-ը, և էլեկտրոնային մատյանները, որոնցից օգտվում է 82%-ը։ Ինտերակտիվ գրատախտակներն օգտագործում է ուսուցիչների միայն 31%-ը:
Ուսուցիչների մեծամասնությունը (60%) կարծում է, որ տեխնոլոգիան բարելավում է կրթության որակը, իսկ 55%-ը կարծում է, որ այն իրենց օգնում է ավելի արդյունավետ կատարել մեծ թվով առաջադրանքներ: Բացի դրանից, հարցվածների կեսից ավելիի համար (57%) թվային սարքերն իրենց առօրյան դարձրել են ավելի կազմակերպված, ուսուցիչների 24%-ը կարողացել է նվազեցնել իրենց ծանրաբեռնվածությունը, իսկ 18%-ը ժամանակակից տեխնոլոգիաների կիրառման շնորհիվ հաղթահարել է սթրեսը:
Այս հետազոտության արդյունքներն ընդգծում են թվային հաղորդակցության կարևորությունը կրթության մեջ և ցույց տալիս, որ դրանք նպաստում են կրթական գործընթացի բարելավմանը և մանկավարժական աշխատանքի արդյունավետության բարձրացմանը։