ՀՀ ազգային ժողովի տարածաշրջանային և եվրասիական ինտեգրման հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահի տեղակալ, «Իմ քայլը» խմբակցության անդամ Արմեն Փամբուխչյանը մշակում է ծովային օրենսդրություն: Ծովային ելք չունեցող երկրին դա հնարավորություն կտա ունենալ սեփական դրոշով նավեր, դրանցով կատարել բեռնափոխադրում: Լրագրողների հետ զրույցում այս մասին ներկայացրեց պատգամավորը:
«Հայաստանը ԵԱՏՄ այն երկիրներից է, որն ընդհանուր սահման չունի անդամ երկրների հետ: Եվ բեռնափոխադրման համար լոգիստիկ առումով խնդիրներ են առաջանում: Կապող ճանապարհը Լարսի անցակետն է, որում տարվա մեջ մի քանի անգամ խցանումներ են լինում` թե եղանակի, թե ծանրաբեռնվածության պատճառով: Միակ այլընտրանքային ճանապարհը ծովն է, որը մինչ այժմ օգտագործել ենք լաստանավի միջոցով: Դիտարկում ենք կոնտեյներային փոխադրումների ելքը։ Ես նաև նախաձեռնում եմ ծովային օրենսդրություն: Աշխարհում 44 երկրի, որոնք չունեն ուղիղ ելք դեպի ծով, ՄԱԿ-ի ծովային իրավունքի մասին կոնվենցիայով իրավունք է տրված ունենալ իրենց օրենսդրությունը և դառնալ «ծովային երկիր»` իրենց ամենամոտ երկրի միջոցով իրականացնելով ծովային փոխադրումներ: Ունենալով ծովային օրենսդրություն՝ իրավունք ենք ձեռք բերում ունենալ հայկական դրոշով նավեր»,-ներկայացրեց Փամբուխչյանը:
Պատգամավորի կարծիքով՝ դա նաև կխթանի ներդրումները, որովհետև շատ մարդիկ, վճարումներ կատարելով, կօգտվեն հայկական դրոշով նավերից, որ ստանան այն առավելությունները, ինչը կունենա Հայաստանը: Մանավանդ Հայաստանը ԵԱՏՄ անդամ է, և որևէ երկրի տնտեսավարող արտահանման համար օգտագործելով հայկական դրոշը՝ այսինքն` հայկական նավը, կարող է օգտվել Հայաստանի առավելություններից:
Պատգամավորը հիշեց Մոնղոլիայի օրինակը, որը չունենալով ծով, ունի իր անունով գրանցված մոտ 700 նավ: Եվ աշխարհի շատ տնտեսավարողներ վճարում են, որ Մոնղոլիայի դրոշով նավարկեն:
Փամբուխչյանի խոսքով՝ օրենսդրությունը գրելու գործընթացը գրեթե ավարտին է մոտենում, որից հետո պետք է անցնի թե իրավական, թե այլ փորձաքննություն։ Պատգամավորը նշեց նաև, որ սեփական դրոշով նավեր ունենալուց հետո հաջորդ քայլը կարող է այն լինել, որ Հայաստանը մեկ այլ երկրում կարող է ունենալ սեփական նավահանգիստ, գրասենյակ: