ՕրաՑՈՒՅՑ` պլաստիկի դեմ. Փրկել մոլորակը՝ փոխարինելով «անփոխարինելին» (տեսանյութ)
Advertisement 1000 x 90

ՕրաՑՈՒՅՑ` պլաստիկի դեմ. Փրկել մոլորակը՝ փոխարինելով «անփոխարինելին»

Նախատոնական օրերին սուպերմարկետներում բազմամարդ հերթեր են, ամանորյա գնումների մեկնարկը տրված է: Մարդիկ խնամքով ընտրում են խոզի բուդը, որը մի քանի օրից կզարդարի իրենց տոնական սեղանը, ոմանք գնում են կոնֆետներ, որոնք փորձելու են թաքցնել տան երեխաներից մինչև Ամանոր, առավել անհամբերները նաև այլ անհրաժեշտ գնումներ են կատարում՝ թողնելով միայն արագ փչացող սննդի գնումը վերջին օրերին: Սուպերմարկետներից դուրս են գալիս բազմաթիվ պոլիէթիլենային տոպրակներով՝ յուրաքանչյուրի համար վճարել են 10 դրամ:

Նախատոնական գնումների ժամանակ պոլիէթիլենային տոպրակները փրկություն են, պակաս օգտակար չեն նաև կյանքի այլ իրավիճակներում, չէ՞ որ ամուր են, չեն թրջվում, թեթև են, քիչ տեղ են զբաղեցնում, բայց… իսկական աղետ են Երկիր մոլորակի համար:

Մեզ հայտնի պոլիէթիլենային տոպրակն առաջին անգամ թողարկվել է ԱՄՆ-ում 1957 թվականին: Այն նախատեսված էր հացի, սենդվիչների, մրգերի և բանջարեղենի փաթեթավորման համար:

Պոլիէթիլենային տոպրակների օգտագործման միջին ժամանակահատվածը 10-15 րոպե է, իսկ բնության մեջ դրանց քայքայման համար անհրաժեշտ է ավելի քան 100-400 տարի: Հենց այս մասին է Zuck&Berg գովազդային ընկերության և ԱԿԲԱ-Կրեդիտ Ագրիկոլ բանկի համատեղ արշավը՝ «Ցույց պլաստիկի դեմ» կամ, ինչպես ընկերության ներսում են կատակում՝ «Zuck պլաստիկի դեմ»: Պլաստիկ տոպրակների օգտակարության և պատճառված վնասի մասին պատմող տեսահոլովակն ամբողջությամբ նկարահանվել է Հայաստանում: Մարդկանց և պոլիէթիլենային տոպրակների կարճատև ընկերության և վերջիններիս՝ 52 հա տարածք զբաղեցնող Նուբարաշենի աղբավայրում հայտնվելու մասին պատմող տեսահոլովակն արդեն իսկ ունի շուրջ 300,000 դիտում Facebook սոցիալական ցանցում:

Ամբողջությամբ՝ panarmenian.net