Մինչ սովորական օգտվողները վիճում են, թե որն է ավելի լավը՝ iOS կամ Android սմարթֆոնները, բջջային հեռախոսների արտադրողներն իրենց պատերազմն են մղում համաշխարհային շուկայի համար: Սմարթֆոնների գլոբալ բեռնափոխադրումները տատանվում են եռամսյակից եռամսյակ, ընդ որում, Apple-ը և Samsung-ը հիմնականում զբաղեցնում են առաջին և երկրորդ հորիզոնականները: 2020 թվականի չորրորդ եռամսյակում Apple-ն աշխարհում սմարթֆոնների թիվ մեկ արտադրողն էր iPhone 12 մոդելների մեծ վաճառքի շնորհիվ, բայց 2021 թվականի երկրորդ եռամսյակում իրավիճակը փոխվել է։
Xiaomi-ն պատմության մեջ առաջին անգամ սմարթֆոնների համաշխարհային շուկայում զբաղեցրել է երկրորդ տեղը՝ շրջանցելով Apple-ին: Այս մասին ասվում է Canalys Research-ի զեկույցում:
Վերլուծաբանների կարծիքով, 2021 թվականի երկրորդ եռամսյակում չինական ընկերության առաքումներն աճել են 83%-ով: Հաշվետու ժամանակահատվածում առաքված սմարթֆոնների ընդհանուր ծավալում Xiaomi-ի մասնաբաժինը կազմել է 17%:
Այսպիսով, Xiaomi-ն առաջին անգամ սմարթֆոնների մատակարարման մեջ հայտնվեց աշխարհում երկրորդ տեղում: Առաջին երկու դիրքերը պատմականորեն զբաղեցնում էին Samsung-ը և Apple-ը:
Ըստ Canalys Research-ի՝ Samsung-ը մնաց սմարթֆոնների աշխարհի առաջատար արտադրողը՝ կազմելով սմարթֆոնների ընդհանուր առաքումների 19%-ը: Apple-ի մասնաբաժինը կազմում էր 14%:
Աշխարհում սմարթֆոնների լավագույն արտադրողներ.
Samsung (սմարթֆոնների ընդհանուր բեռնափոխադրումների 19%);
Xiaomi (17%);
Apple (14%);
OPPO (10%);
Vivo (10%):
Xiaomi-ն իր առջև նպատակ է դրել արտադրել բարձրակարգ սմարթֆոններ մատչելի գնով: Canalys-ի հետազոտությունների ղեկավար Բեն Սթենթոնը ասում է, որ Xiaomi սարքերի միջին գինը մոտավորապես 40%-ով և 75%-ով ցածր է համեմատաբար Samsung-ի և Apple-ի հետ:
Դեռ հայտնի չէ` կկարողանա՞ արդյոք Xiaomi-ն պահպանել իր դիրքերը, քանի որ BBK հոլդինգը (OPPO, Vivo, realme, OnePlus ապրանքանիշերի սեփականատերը) նման նպատակ ունի և մեծ գումարներ է ծախսում շուկայավարման արշավների վրա:
Աշխարհի լավագույն 5 սմարթֆոն արտադրողներ 2021 թվականին
- VIVO
Այս տարի աշխարհի խոշորագույն սմարթֆոն արտադրողներից մեկն ունի 10% շուկայի մասնաբաժին: VIVO-ի աճը պայմանավորված է Լատինական Ամերիկայի, Աֆրիկայի և Արևմտյան Եվրոպայի արտասահմանյան բիզնեսներով: VIVO-ն հայտնի է որակյալ, մատչելի սմարթֆոնների վաճառքով, որոնց վաճառքի միջին գները մոտ 70%-ով ցածր են Apple-ի iPhone-ներից:
- OPPO
Վարկանիշի հինգերորդ տեղից իր ամենամոտ մրցակցի նման, չինական OPPO ընկերությունը 2021 թվականի երկրորդ եռամսյակում ստացել է վաճառված բջջային հեռախոսների ընդհանուր թվի 10 տոկոսը: Ամենատարածված սմարթֆոններն են OPPO-ն, Vivo-ն և Xiaomi-ն Ասիայում, Եվրոպայում, Լատինական Ամերիկայում և Աֆրիկայում, իսկ Samsung-ին ռազմավարություն է անհրաժեշտ այդ շուկաները շահելու համար:
- Apple
Այս տարվա երկրորդ եռամսյակում Apple-ը նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ ցուցադրել է 1% համեստ աճ: Այն իր տրամադրության տակ ունի սմարթֆոնների համաշխարհային շուկայի 14%-ը: Apple-ի հետ կապված 9to5Mac տեղեկատվական ընկերությունը հայտարարել է, որ iPhone 12 mini-ն ստացել է iPhone-ի շուկայի ամենացածր մասնաբաժինը (ընդամենը 5%), ուստի «զարմանալի չէ, որ Apple-ը նախատեսում է դադարեցնել մինի մոդելը 2022 թվականից»: Այնուամենայնիվ, ընկերությունը հնարավորություն ունի «փոխհատուցել», քանի որ սեպտեմբերին սպասվում է iPhone 13 սերիայի գործարկում, ինչը կարող է Apple-ին վաճառքների լուրջ աճ ապահովել 2021 թվականի չորրորդ եռամսյակում: Սա նշանակում է, որ Samsung-ի առաջիկա արտադրանքները՝ ծալովի Galaxy Z Flip 3 և Galaxy Z Fold 3 սմարթֆոնները, այս տարվա վերջին եռամսյակում կբախվեն Apple-ի գաջեթների խիստ մրցակցության: Galaxy S21 FE-ի վաղ թողարկումը կարող էր օգնել Samsung-ին, բայց կարծես թե այն հետաձգվել է կիսահաղորդչային պակասի պատճառով:
- Xiaomi
Չինական հսկան հասավ ամենաբարձր աճի (83% այս տարվա երկրորդ եռամսյակում) և գրավեց ամբողջ աշխարհում վաճառված սմարթֆոնների ընդհանուր թվի 17%-ը: Ընկերությունն արագորեն աճում է Աֆրիկայում (150%), Լատինական Ամերիկայում (300%) և Արևմտյան Եվրոպայում (50%): Թերևս, առաջիկայում առաջատարը կմտնի սմարթֆոնների առաջատար 5 խոշորագույն արտադրողների մեջ, քանի որ Xiaomi-ն բոլոր ջանքերն է գործադրում դրան հասնելու համար: Xiaomi սմարթֆոնների միջին գինը 40%-ով ցածր է Samsung-ի գներից, ինչը նշանակում է, որ Xiaomi սմարթֆոնների վաճառքների մեծ մասը գալիս է Redmi շարքի ավելի էժան սարքերից: Canalys-ի փորձագետները կարծում են, որ Samsung-ից առաջ անցնելու համար Xiaomi-ն պետք է ավելացնի բարձրակարգ սարքերի վաճառք, ինչպիսին է Mi 11 Ultra-ն, որի արժեքը կազմում է շուրջ 730 հազար դրամ Չնայած Canalys-ն ասում էր, որ Xiaomi-ն առաջինն է, ով իր ցուցակում վեր է դասվում Apple-ին, International Data Corporation տեղեկատվական տեխնոլոգիաների շուկայի հետազոտական ընկերությունը տարբեր տվյալներ ուներ: Դեռ անցյալ տարվա հոկտեմբերին այն հայտնեց, որ Xiaomi-ն 2020 թվականի երրորդ եռամսյակում Apple-ից վաճառել է գրեթե 5 միլիոնով ավելի սմարթֆոն:
- Samsung
Ըստ Canalys-ի վերջին տվյալների, Samsung-ը 19% բաժնեմաս ունի համաշխարհային սմարթֆոնների շուկայում: Հարավկորեական արտադրողը նախորդ տարվա համեմատ հասել է 15% աճի, մեծ մասամբ, շնորհիվ Galaxy S21 սերիայի հաջող վաճառքի, որոնք ավելի լավն էին, քան Galaxy S20 շարքը: Բացի այդ, Samsung-ը գործարկել է Galaxy A և Galaxy M ընտանիքների շատ միջին սարքեր, այդ թվում՝ 2021 թվականից սկսած նոր սմարթֆոնը՝ Samsung Galaxy A72: Բացի հեռախոսներից, ընկերությունն արտադրում է սպառողական և արդյունաբերական էլեկտրոնիկայի լայն տեսականի՝ նոութբուքեր, պլանշետներ, ժամացույցներ, կիսահաղորդիչներ և հիշողության չիպեր:
Սիրարփի Աղաբաբյան