Թռչող մեքենաներ՝ դրակա՞ն, թե՞ բացասական նորարարություն
Advertisement 1000 x 90

Թռչող մեքենաներ՝ դրակա՞ն, թե՞ բացասական նորարարություն

«Ֆորսաժ» ֆիլմի վերջին մասից հետո շատերը սկսեցին ակտիվորեն քննարկել ֆիլմի այն մեքենան, որ թռչում էր Տիեզերք։ Չնայած այն հանգամանքին, որ գաղափարը խելահեղ է թվում, իրական զարգացումներ թռչող մեքենաներ ստեղծելու համար (թեև, դեռևս առանց տիեզերք թռչելու) գոյություն ունեն և նույնիսկ արժանապատիվ ֆինանսավորում են գտնում: Ի՞նչ ծրագրեր ունեք արդեն։ Ի՞նչ է վերլուծում ՆԱՍԱ-ն, որ ավտոընկերություններն ու ստարտափներն են մասնակցում մրցարշավին։

Վերջին նորությունները

Այս ամառ և աշնանը մեքենաների մասին լուրերը ցույց են տալիս, որ ապագան, որը նկարագրված է գիտաֆանտաստիկ ֆիլմերում և գրքերում, մոտ է: Air Car-ը` թռչող մեքենան, որը փոքր ինքնաթիռի է վերածվում ավելի քան երկու րոպեում, իր առաջին միջքաղաքային թռիչքն է կատարել Սլովակիայում այս ամառ:

Սեպտեմբերի սկզբին NASA-ի ինժեներները Joby Aviation-ի հետ աշխատեցին նոր օդային տաքսի փորձարկելու համար: Նրանց նպատակն է՝ տեղեկություններ հավաքել մեքենայի կատարողականի և ձայնային տվյալների մասին՝ ապագա օդային տարածքի գաղափարները մոդելավորելու համար: Թեստի արդյունքները վերլուծելուց հետո հնարավոր կլինի բացահայտել Դաշնային ավիացիոն վարչության գործող կանոնների և քաղաքականության բացերը:

Նորություններից հետո կարող եք անցնել տեսությանը։ Կան թռչող մեքենաների մի քանի տեսակներ. վերլուծենք դրանք մի քանի չափանիշներով։

Դիզայն

Առաջինը VTOL-ն է ՝ ուղղահայաց թռիչքի և վայրէջքի մեքենաներ: Դրանք կարող են ուղղահայաց բարձրանալ և իջնել, արագացման համար տարածություն պետք չէ, դրանք աշխատում են պտուտակներով և ստատիկ թևերով։ Երկրորդ տեսակը ինքնաթիռների վագոններն են, որոնք կարող են շարժվել քաղաքային ճանապարհներով, դրանց պտուտակներն ու թևերը սովորաբար ինքնաբերաբար հայտնվում են և նորից ծալվում մարմնի մեջ, իսկ բարձրանալու համար դրանք պետք է արագանան թռիչքուղու երկայնքով:

Վառելիք

Կան մոդելներ, որոնք աշխատում են մարտկոցներով՝ eVTOL, կան այնպիսիք, որոնք աշխատում են բենզինով, և կան հիբրիդային լուծումներ, որոնք համատեղում են երկու տարբերակները։

Վերահսկողություն

Ստեղծված սարքերից մի քանիսը կարող է կառավարվել միայն անհրաժեշտ իրավունքներով օդաչուի կողմից։ Սա, օրինակ, PAL-V One նախագիծն է՝ երկտեղանի հիբրիդային մեքենա: Այս տրանսպորտը կառավարելու համար ընկերությունն արդեն իսկ առաջարկում է մասնագետների վերապատրաստում անցնել։ Կարճ դասընթացն ավարտելուց հետո վարորդը կստանա Gyroplane Private Pilot License (PPL (G)):

Մյուս կողմից, որոշ ներկայացուցիչներ արդեն առաջարկում են գործիքը կառավարելու առանձին տարբերակ: Օրինակ, Volocopter-ի գործադիր տնօրեն Ֆլորիան Ռոյթերը դա արել է Oshkosh Air Show-ում: Սարքն ինքնին պարունակում է միայն էկրան, չկան լծակներ, կոճակներով վահանակներ, ձեր աչքի առաջ միայն պլանշետ է։

Նստատեղերի քանակը

Նաև տրանսպորտը շատ մեծ չէ՝ մեկ կամ երկու հոգու համար, միայն օդաչուի և նրա ուղևորի համար, կամ այն ​​կարող է աշխատել՝ որպես օդային տաքսի, և ընդունել մինչև հինգ կամ վեց մարդ:

Ե՛վ մուլտիկոպտերը, և՛ թևերով մեքենաները հետաքրքրում են բազմաթիվ ավտոկոնցեռնների և կորպորացիաների, ներառյալ՝ Rolls-Royce-ը, Fiat Chrysler-ը, Hyundai-ն, General Motors-ը, Uber-ը և այլն: Ըստ EVTOL կայքի՝ թռչող մեքենաների կատալոգն արդեն ներկայացնում է մոտ 500 կոնցեպտ՝ սրանք առնվազն 288 տարբեր ծրագրավորող ընկերությունների գաղափարներն են։ 2011-2020 թվականներին eVTOL ինքնաթիռների ներուժի ուսումնասիրման համար ներդրվել է մոտ 4,5 միլիարդ դոլար, մինչդեռ 2019-2020 թվականներին տարեկան ներդրվել է միջինը մոտ 1 միլիարդ դոլար:

Բանավեճն այն մասին, թե արժե՞ արդյոք թողարկել թռչող մեքենաներ, և ո՞րն է թռչող մեքենաների ի հայտ գալու վտանգը, չի դադարում։ Շուկայի մասնակիցները մեծ փոփոխություններ են կանխատեսում. օրինակ, NASA-ն ակտիվորեն զարգացնում է Urban Air Mobility-ն (UAM)՝ անվտանգ և արդյունավետ օդային ճանապարհորդության համակարգ, որտեղ բոլորը՝ ծանրոցներ տեղափոխող անօդաչու թռչող սարքերից մինչև օդային տաքսիներ, աշխատում են քաղաքային տարածքներում և դրանից դուրս:

Օդային տրանսպորտի զարգացման առաջարկած առավելությունների թվում են.

  • տրանսպորտային երթևեկի բեռնաթափում;
  • շարժունակություն;
  • էկոլոգիապես մաքուր շարժում;
  • դժբախտ պատահարների թվի կրճատում;
  • հասարակական տրանսպորտի մաշվածության նվազում
  • առաքման համակարգի զարգացում;
  • շտապօգնության ծառայությունների արդյունավետությունը՝ բժշկական, հրշեջներ, զինվորականներ.
  • աշխատուժի աճն ու զարգացումը։

Թռչող մեքենաների զարգացմանը նույնպես բավական հակառակորդներ կան։ 2017-ին, Bloomberg-ին տված հարցազրույցում Իլոն Մասկը ոչ դրական մեկնաբանեց այս գաղափարը, գոնե քաղաքում ճանապարհորդելու համար: Նա բացատրում է, որ քանի դեռ գործում են ֆիզիկայի օրենքները, ցանկացած թռչող մեքենա պետք է մեծ ուժ կիրառի, որպեսզի այն չընկնի երկնքից, ինչը նշանակում է քամի և աղմուկ գետնի վրա գտնվողների համար։

Օդային տրանսպորտի զարգացման ռիսկերից կարելի է առանձնացնել հետևյալը.

  • Մարդիկ՝ երբեք չգիտես, թե ով է վարելու մեքենան: Որոշ մեքենաներ պահանջում են օդաչուի վկայական, սակայն կարճ դասընթացները կարող են բավարար չլինել: Հետևաբար, ինքնավար վերահսկողության զարգացման ավելի շատ հույսեր կան։
  • Սպառնալիք թռչունների և միջատների համար։ Օդում գտնվող լրացուցիչ սարքերը կարող են բացասաբար ազդել կենդանական աշխարհի վրա և, հետևաբար, անուղղակիորեն ազդել ներքևում գտնվողների վրա։
  • Կիբերանվտանգությունը ստանդարտ խնդիր է տեխնոլոգիական նորարարությունների մեծ մասում: Դուք պետք է մտածեք, թե ինչպես դիմադրել հաքերներին, ովքեր կարող են կոտրել ավտոմատ օդաչուի համակարգը, ուղղաթիռները և այլն;
  • Անկատար դիզայն․ մեքենաները կատարյալ չեն, դրանք փչանում են, երբեմն դառնում են անկայուն և կարող են խանգարել մեծ ինքնաթիռներին:
  • Իրավական կարգավորում. Եվրոպական ավիացիոն անվտանգության գործակալությունը (EASA) պատասխանատու է նոր մեքենաների սերտիֆիկացման համար: EASA տեսակի վկայականը վավեր է Եվրոպայի համար և ընդունված է նաև համաշխարհային շուկայի 80%-ում, այդ թվում՝ ԱՄՆ-ում և Չինաստանում։ Միացյալ Նահանգներում Դաշնային ավիացիոն վարչությունը (FAA) պատասխանատու է կարգավորող դաշտի համար, սակայն թռիչքների համար դեռևս չկան ընդհանուր կանոններ և կանոնակարգեր.
  • Ենթակառուցվածքների բացակայություն. քաղաքները դեռ պատրաստ չեն օդային տրանսպորտ ընդունելու, անհրաժեշտ կլինեն ավելի շատ թռիչքներ, կայանատեղեր, օդային նավահանգիստներ շենքերի տանիքներին.
  • արժեքը. բացի անսարքության դեպքում թանկարժեք վերանորոգումից, մեքենա գնելը բավականին թանկ կարժենա: Օրինակ, AeroMobil-ը նախատեսվում է վաճառել 1,6 մլն դոլարով: Ինչ վերաբերում է օդային տաքսիին, ապա նույնիսկ մեկ ուղևորության համար 30-50 դոլար արժեքի կանխատեսումներով, իրականում դուք ստիպված կլինեք երկար սպասել ավելի մատչելի գնացուցակի համար: Volocity-ն արդեն առաջարկում է թռիչք 300 դոլարով։ Սպասվում է, որ առաջին թռիչքները կփորձարկեն բարձր եկամուտներ ունեցող մարդիկ։

Սիրարփի Աղաբաբյան