Ո՞րն է TikTok-ի ֆենոմենը և ինչո՞ւ են բոլորն ուզում կրկնօրինակել այն
Advertisement 1000 x 90

Ո՞րն է TikTok-ի ֆենոմենը և ինչո՞ւ են բոլորն ուզում կրկնօրինակել այն

TikTok-ի գործարկումից ի վեր (դեռ հինգ տարին չի լրացել) հավելվածն արդեն ներբեռնվել է ավելի քան 3 միլիարդ անգամ։ Ինչո՞ւ է այն այդքան հայտնի, և ինչպե՞ս են այլ սոցիալական ցանցեր ընդունում դրա գործառույթները։

22 վայրկյան տևողությամբ տեսանյութը, որը ձայնագրվել է «միայն ինչ-մեկին ժպտացնելու համար», շրջեց 37-ամյա ամերիկացու կյանքը և վերակենդանացրեց 90-ամյա ընկերությանը: 2020 թվականի սեպտեմբերի 25-ին Նաթան Ապոդական տեսանկարահանել է, թե ինչպես է ինքը սքեյթբորդ վարելիս Ocean Spray լոռամրգի-ազնվամորու հյութ խմում և լսում Fleetwood Mac խմբիի Dreams երգը: Ընդամենը մի քանի օրում տեսահոլովակը հավաքել է 20 միլիոն դիտում, իսկ մեկ տարի անց թիվն արդեն անցել է 80 միլիոնը։ Հյութեր արտադրող ընկերության բաժնետոմսերը բարձրացան, Fleetwood Mac-ը հայտնվեց iTunes-ի առաջին հորիզոնականում, իսկ Նաթանն իր վաստակած գումարով գնեց իր առաջին տունը:

Սա իրական պատմություն է TikTok-ից, և նման բաներ այստեղ անընդհատ տեղի են ունենում:

Ինչ է TikTok-ը, և ինչու է այն այդքան հայտնի

TikTok-ը պատկանում է չինական ByteDance կոնգլոմերատին, որը մշակել է Douyin հավելվածը 2016 թվականին։ Ենթադրվում էր, որ այն պետք է մրցակցեր այն ժամանակ հայտնի Musical.ly ծառայության հետ, որը ստեղծվել էր լիպսինգներ (շուրթերի համաժամեցում) ձայնագրելու համար: 2017-ի վերջին ByteDance-ը ձեռք բերեց Musical.ly-ն, երկու հավելվածները միացրեց TikTok-ին և գործարկեց այն ԱՄՆ-ում։ Չինաստանն ունի հավելվածի իր տարբերակը, և նրա օգտատերերը մուտք չունեն միջազգային TikTok:

Արդեն 2018 թվականին TikTok-ը ԱՄՆ AppStore-ում ամսական ներբեռնումների քանակով գերազանցել է Facebook-ին, Instagram-ին, Snapchat-ին և YouTube-ին։ 2021 թվականի չորրորդ եռամսյակի դրությամբ հավելվածը ներբեռնվել է ավելի քան 3 միլիարդ անգամ։

TikTok-ը գրավում է օգտատերերին այն պատճառով, որ դրա մեջ պարունակվող բովանդակությունը զվարճալի է և դինամիկ: Ըստ էության, TikTok տեսանյութի նպատակն է՝ գրավել հեռուստադիտողների ուշադրությունը առաջին մի քանի վայրկյանների ընթացքում, որպեսզի նրանք չթերթեն այն: Սա հստակ երևում է գովազդ տեղադրելու օրինակում. ամենաբարձր CTR տեսանյութերի ավելի քան 60%-ը գրավում է օգտատիրոջ ուշադրությունը հիմնական պատմության վրա առաջին 3 վայրկյանում, չնայած այն հանգամանքին, որ հավելվածում տեսանյութի հնարավոր տևողությունն անընդհատ աճում է: Սկզբում TikTok-ը տևում էր ընդամենը 15 վայրկյան, սակայն որոշ ժամանակ անց մշակողներն առավելագույն տևողությունը հասցրին մի քանի րոպեի։

Հավելվածի հաջողության վրա ազդել է նաև այն, որ TikTok-ի տեսանյութերը հեշտ է ստեղծել և խմբագրել ներկառուցված հսկայական գործիքների շնորհիվ։ Իսկ հեշթեգներն ու մարտահրավերները դրդում են օգտատերերին ինքնուրույն ստեղծել բովանդակություն:

TikTok-ը հայտնի է նաև տեսանյութերի վիրուսային լինելու խոչընդոտների բացակայության պատճառով՝ ցանկացած օգտատիրոջ տեսանյութ կարող է հանրաճանաչ դառնալ՝ անկախ բաժանորդների քանակից։ Սա հնարավոր է հատուկ ալգորիթմի շնորհիվ։

Ինչպես են աշխատում TikTok ալգորիթմները

TikTok-ի այն առանձնահատկությունը, որը հնարավոր դարձրեց անհայտ օգտատերերի անհավատալի հաջողության պատմությունները, այն է, որ ալգորիթմը առաջարկություններ չի հիմնում տեսանյութի հեղինակի բաժանորդների քանակի կամ նրա նախորդ TikTok-ի ազդեցության վրա: Սա նշանակում է, որ նորեկի տեսահոլովակը այլ օգտվողների կողմից առաջարկվելու նույնքան հնարավորություն ունի, որքան հայտնի մարդկանց տեսահոլովակը:

Բայց առաջարկություններ անելիս ալգորիթմը հաշվի է առնում այլ գործոններ՝ օգտատերը որ գրառումներն է հավանում և որոնք ինքն է ստեղծում, որոնումների որ հարցումներն է մուտքագրում, որ երկրում է ապրում, և այլն։ Հետաքրքրության ուժեղ ցուցիչը (օրինակ, եթե օգտվողները դիտել են երկար տեսանյութ սկզբից մինչև վերջ) ավելի մեծ կշիռ ունի, քան թույլ ցուցանիշը (ասենք, թե արդյոք տեսանյութը դիտողն ու ստեղծողը նույն երկրում են)։ Այսպիսով, օգտվողները ստանում են բազմազան բովանդակություն և հայտնաբերում նոր խոստումնալից հեղինակներ:

Հետևաբար, յուրաքանչյուր ոք, ով կարող է հարմարեցնել իր բովանդակությունը կարճ տեսանյութերի մոդելին, կարող է հայտնի դառնալ TikTok-ում: Ինչպե՞ս դա անել ճիշտ:

Դուք կարող եք գովազդել ձեր բովանդակությունը TikTok-ում՝ հաշվի առնելով ալգորիթմի սկզբունքը, եթե՝

  • Ստեղծեք կարճ տեսանյութեր. դա կբարձրացնի դրանք մինչև վերջ դիտելու հավանականությունը:
  • Նկարահանեք տեսանյութը ճիշտ ձևաչափով՝ 9:16 ուղղահայաց:
  • Երաժշտությունը դարձրեք տեսանյութերի անբաժանելի մաս. TikTok-ի օգտատերերի 88%-ը հաստատել է, որ տեսանյութերի սաունդթրեքն իրենց համար կարևոր է։ Ավելի լավ է, եթե երաժշտությունը արագ լինի։
  • Պատմությունը ավելի տեսանելի դարձնելու համար ծածկեք կարճ տեղեկատվական տեքստը:
  • Անեք գրավիչ մակագրությամբ:
  • Օգտագործեք հայտնի հեշթեգներ, էֆեկտներ և երաժշտություն. սա ազդում է TikTok-ի տեսանելիության վրա:
  • Գտեք ձեր «ենթամշակույթը», որը միավորում է TikTokers-ին ըստ հետաքրքրությունների՝ օգտագործելով հեշթեգները: Օրինակ՝ #momsoftiktok՝ ծնողական խորհուրդների համար, #egirl՝ թրենդային հագուստի և վառ դիմահարդարման համար, #fittok՝ ֆիթնեսի դասընթացների համար։
  • Ակտիվորեն շփվել այլ մարդկանց բովանդակության հետ: Այլ հեղինակների TikTok-ի ներքո հավանումները և մեկնաբանությունները ապահովում են ակտիվ օգտատիրոջ բովանդակության ավելի բարձր վարկանիշ:
  • Ավելացրեք տեսանյութեր ճիշտ ժամանակին, երբ լսարանը ամենաակտիվն է: Հաշվետվությունների հասանելիությունը բաց է վճարովի հաշիվ ունեցող օգտատերերի համար:
  • Մի ջնջեք արխիվացված տեսանյութերը: Ալգորիթմը նախագծված է այնպես, որ նույնիսկ հին անարդյունավետ տեսանյութը կարող է վիրուսային դառնալ:
  • Ձեր լսարանին TikTok-ին ներգրավելու ամենահեշտ ձևը օրիգինալ, հիշարժան գրառումներն են:

TikTok-ի հաջողությունից հետո համացանցում հայտնվեցին նմանատիպ մեխանիզմներով մի շարք հարթակներ։

Instagram Reels

2019 թվականին ԱՄՆ օգտատերերը ամսական միջինը 12,8 ժամ են ծախսել TikTok-ում և ընդամենը 7,1 ժամ Instagram-ում։ 2020 թվականին այս ցուցանիշները կազմել են 21,5 ժամ՝ 7,5 ժամի դիմաց։ TikTok-ի հետ մրցակցելու և հանդիսատեսին վերադարձնելու համար Instagram-ը 2020 թվականին գործարկել է նմանատիպ ձևաչափ, որը կոչվում է Reels: Պլատֆորմներն ունեն աշխատանքի տարբեր սկզբունքներ. օրինակ, Reels-ն ունի ավելի բարդ ինտերֆեյս և սահմանափակ ֆունկցիոնալություն, չունի տեսանյութերի խմբագրման որոշ գործառույթներ:

Likee

Սինգապուրի առաջատար համաշխարհային վիդեո հարթակը՝ Likee-ն, TikTok-ի ամենամեծ մրցակիցներից է: Հավելվածները գործարկվեցին միևնույն ժամանակ, սակայն Likee-ն այդքան ժողովրդականություն չի վայելել. այն ունի ամսական 150 միլիոն ակտիվ օգտատեր։ Այնուամենայնիվ, Likee-ն ուղղված է 10-20 տարեկան հանդիսատեսին, ուստի այստեղ կան խիստ կանոններ, որոնց խախտման համար ադմիններն օգտատերերին արգելափակում են։ TikTok-ի թիրախային լսարանը 15-25 տարեկան մարդիկ են։

Likee-ն մրցում է TikTok-ի հետ բլոգի դրամայնացման տարբեր մեթոդների միջոցով, օրինակ՝ գումար վաստակելով տեսանյութեր դիտելու կամ հաղորդագրություններ հավանելու համար:

YouTube Shorts

2020 թվականի օգոստոսին TikTok-ը ԱՄՆ-ում առաջին անգամ առաջ է անցել YouTube-ից՝ օգտատերերի կողմից հավելվածի վրա ծախսած ժամանակի քանակով մեկ ամսվա ընթացքում՝ TikTok-ում 24 ժամ, YouTube-ում՝ 23 ժամ: Մեծ Բրիտանիայում այդ ժամանակ այդ տարբերությունն ավելի մեծ էր՝ 23 ժամ՝ 17 ժամի դիմաց: YouTube-ը կանխատեսեց իրադարձությունների ընթացքը և վճռական հակահարված պատրաստեց Shorts-ի տեսքով։ Այն տարբերվում է, օրինակ, նրանով, որ YouTube-ը արգելափակման խնդիր չունի, մինչդեռ TikTok-ն արգելված է, օրինակ, Հնդկաստանում և Պակիստանում։

Shorts-ի թողարկումը սկսվել է հենց Հնդկաստանում: Տարվա ընթացքում ծառայության դիտումների թիվը գերազանցել է 15 միլիարդը։

Սիրարփի Աղաբաբյան