Հեղինակավոր վերլուծական գործակալությունները ներկայացրել են հաշվետվություններ և կազմել նորարարությունների ցանկ, որոնք կփոխեն տեխնոլոգիական իրականությունն ամբողջ աշխարհում 2022 թվականին։
Մետավերս կամ մետատիեզերք
Տարբեր կազմակերպությունների վերլուծաբանները համաձայն են, որ 2022 թվականին ակտիվորեն կզարգանան մետավերսներ՝ վիրտուալ իրականության տարածքներ, որտեղ օգտատերերը կարող են աշխատել, շփվել, խաղալ և այլն։ Տեխնոլոգիական ընկերությունները մրցում են 2021 թվականին այս թվային տարածքների ներուժը զարգացնելու համար՝ կենտրոնանալով սոցիալական կյանքի, մշակույթի և ապրանքանիշի ներկայության վրա:
Փորձագետների կարծիքով՝ վիրտուալ տեխնոլոգիաների զարգացման անհավանական արագությունը կհանգեցնի թվային ծառայությունների քանակի ավելացմանը՝ կապված թե՛ էսթետիկ, թե՛ ֆունկցիոնալ փորձառությունների հետ, և մարդիկ ավելի ու ավելի շատ ժամանակ կանցկացնեն համացանցում։
Առաջնագծում թվային ակտիվներն են հագուստի և դիզայնի իրերի, ինչպես նաև չփոխարինվող ժետոնների (NFT) տեսքով: Ըստ McKinsey-ի, բրենդները մետավերսիան դիտարկում են՝ որպես հաճախորդներին ավելի խորը ներգրավելու հնարավորություն: Թվային նորաձևության շուկան արդեն գնահատվում է 31 միլիարդ դոլար և ունի ավելի քան 100 ընկերություն: Deloitte-ը նաև պնդում է, որ մինչև 2022 թվականի վերջ աշխարհում կլինեն 4-5 միլիոն սպորտասերներ, ովքեր կգնեն կամ որպես նվեր կստանան հավաքագրվող թվային սպորտային արտեֆակտներ NFT նշանների համար:
Ըստ վերլուծաբանների, կազմակերպությունների 94%-ը նախատեսում է 2022 թվականին կազմակերպել իրենց միջոցառումները վիրտուալ միջավայրում։
Անվտանգ արհեստական ինտելեկտ
Deloitte-ը նշում է, որ հոմոմորֆ գաղտնագրման տեխնոլոգիաները (գաղտնագրման մի տեսակ, որը թույլ է տալիս հաշվարկել կոդավորված տվյալները՝ առանց դրանք վերծանելու) այժմ հասանելի են շուկայում, ինչը կօգնի արհեստական ինտելեկտի համակարգերի ներդրումն ավելի անվտանգ դարձնել։ Արդյունքում, վերլուծաբաններն ակնկալում են, որ 2022 թվականին ապահով համակարգչային շուկան կկրկնապատկվի մինչև 250 միլիոն դոլար: Սպառողների համար սա նշանակում է արհեստական ինտելեկտի ավելի լայն կիրառում տարբեր ոլորտներում: Մասնավորապես, արհեստական ինտելեկտն ակտիվորեն կներդրվի առողջապահության ոլորտում։ Դա թույլ կտա զարգացնել հեռաբժշկության, ինչպես նաև առողջության մոնիտորինգի հավելվածներ: Այս ոլորտում արդեն ակտիվ ներդրումներ են անում այնպիսի ընկերություններ, ինչպիսիք են Apple-ը, Google-ը, Nvidia-ն, Microsoft-ը, IBM-ը, Intel-ը և այլն:
Ըստ այդմ, կխստացվի նաև արհեստական ինտելեկտի ոլորտում կարգավորումը։ Հավանական է, որ 2022 թվականին կառավարությունները կկարողանան մշակել ոլորտի օրենսդրության միասնական մոտեցում: Վերլուծաբաններն ասում են, որ հնարավոր է, որ որոշ իրավասություններ արգելեն հանրային վայրերում դեմքի ճանաչման տեխնոլոգիաների և այլ վիճահարույց տեխնոլոգիաների օգտագործումը:
Տարածքային բաշխված ձեռնարկություններ
Gartner-ը կանխատեսում է, որ 2022 թվականին ավելի շատ կլինեն, այսպես կոչված, բաշխված ձեռնարկություններ, որոնք կկառուցվեն բիզնես մոդելի հիման վրա, որը կենտրոնացած է հիմնականում թվային և հեռահար աշխատանքի վրա։
Ինչպես ասում են վերլուծաբանները, բաշխված ձեռնարկությունները կկարողանան ավելի լավ բավարարել հեռավոր աշխատողների և սպառողների կարիքները, ինչպես նաև մեծացնել վիրտուալ ծառայությունների և հիբրիդային աշխատատեղերի պահանջարկը:
Աշխատեք «ամպերի մեջ»
Forrester-ի փորձագետները կանխատեսում են, որ համաճարակի ժամանակ ձեռնարկությունների ամպերի ակտիվ օգտագործումը ընկերությունների աշխատանքում կշարունակի ընդլայնվել 2022 թվականին, քանի որ ձեռնարկություններն ընդլայնում են իրենց թվային ներկայությունը և ստեղծում նոր ապրանքներ։ Ամպային ծառայություններ մատուցողները փնտրում են ամպային արդյունավետություն, մասշտաբային լուծումներ և յուրահատուկ հարմարեցում:
Միևնույն ժամանակ, շատ ձեռնարկություններ ամպային ռազմավարությունների մշակման մեջ կօգտագործեն հենց իրենց ամպային միջավայրը: Այս կերպ ամպային տեխնոլոգիաները դուրս կգան կիրառման բոլոր հիմնական ոլորտներից, ինչպիսիք են մեծ տվյալները, արհեստական ինտելեկտը և իրերի ինտերնետը։
Deloitte-ը համաձայն է, որ ամպային ծառայությունները կդառնան «ուղղահայաց», այսինքն՝ դրանք կօպտիմիզացվեն կոնկրետ արդյունաբերությունում կամ կոնկրետ բիզնես մոդելի համար օգտագործելու համար։
Wi-Fi 6՝ 5G-ի փոխարեն
Deloitte-ի վերլուծաբանները կարծում են, որ 2022 թվականին Wi-Fi 6 սարքերի պահանջարկն ավելի մեծ կլինի, քան 5G արտադրանքի համար։ Նրանց խոսքով, վերջին երկու տարիների ընթացքում շատ երկրներ ակտիվորեն ներդրում են 5G կապի նոր ստանդարտը, սակայն Wi-Fi 6-ով սարքերը շատ առաջ են եղել վաճառքով։ Միտումը կշարունակվի մինչև 2022 թվականը, երբ շուկա կմտնի 2,5 միլիարդ Wi-Fi 6 սարք՝ 1,5 միլիարդ 5G արտադրանքի դիմաց:
Wi-Fi 6-ի հանրաճանաչության պատճառը, ըստ մասնագետների, կայանում է նրանում, որ տեխնոլոգիան կարևոր դեր է խաղում՝ ինչպես սովորական սպառողների, այնպես էլ՝ ընկերությունների համար անլար կապի ապագայում: Wi-Fi 6-ով ամենահայտնի սարքերը ներառում են սմարթֆոններ, պլանշետներ և համակարգիչներ, սակայն տեխնոլոգիան օգտագործվում է նաև շատ այլ տեսակի սարքավորումներում, այդ թվում՝ անլար տեսախցիկների, խելացի տան սարքերի, խաղային կոնսուլների, կրելու սարքերի և ընդլայնված և վիրտուալ իրականության ականջակալներում:
Deloitte-ը գնահատում է, որ Wi-Fi 6-ը գերազանցում է 5G-ին։ Հավանական է, որ դրա պատճառն արժեքի մեջ է՝ Wi-Fi 6 սարքերն ավելի մատչելի են, քան 5G արտադրանքները: Բացի այդ, Wi-Fi 6-ի համար օգտագործվում է անվճար և չլիցենզավորված հաճախականության սպեկտր:
«Կանաչ» սմարթֆոններ
Ըստ Deloitte-ի, 2022 թվականին օգտագործվող սմարթֆոնների թիվը կհասնի 4,5 միլիարդի, իսկ դրա հետ կապված ածխաթթու գազի արտանետումները կկազմեն 146 միլիոն տոննա: Այդ արտանետումների մեծ մասը (83%) վերաբերում է արտադրության գործընթացին, առաքմանը և սարքերի օգտագործման առաջին տարվան: Այս առումով ընկերությունները կմտածեն իրենց սպասվող ծառայության ժամկետը երկարացնելու մասին։
Սա պահանջում է աջակցություն և թարմացումներ սմարթֆոնների համակարգերում առնվազն հինգ տարի շարունակ, հաշվարկել են վերլուծաբանները: Հետևաբար, վաճառողները կարող են սկսել սարքեր առաջարկել ավելի բարձր գնով, սպառողներից գանձել բնապահպանական հավելավճար կամ ներառել ծառայություններ սարքի գնի մեջ:
Բացի այդ, ընկերությունները գնալով ավելի կօգտագործեն վերամշակված նյութեր սարքեր ստեղծելու համար: Օրինակ, Samsung-ն արդեն հայտարարել է, որ փետրվարին կներկայացնի Galaxy սմարթֆոնների իր նոր շարքը, որը պատրաստվում է վերամշակված ձկնորսական ցանցերի միջոցով։
Արևային մարտկոցներ ջրի վրա
Deloitte-ը կանխատեսում է, որ այլընտրանքային էներգիայի աղբյուրները կշարունակեն զարգանալ 2022 թվականին։ Դրանց հանրահռչակման ուղիներից մեկը կլինի լողացող արևային մարտկոցների տեղադրումն անմիջապես ջրային մարմինների մակերեսին, որտեղ այդ նպատակների համար բավարար հող չկա: Վերլուծաբանները կանխատեսում են, որ մինչև 2022 թվականի վերջ նման վահանակների ընդհանուր հզորությունը կհասնի 5,2 ԳՎտ-ի։ Մինչև 2025 թվականն այս ցուցանիշը կարող է հասնել 13 ԳՎտ-ի։
Այս պրակտիկան առավել տարածված կլինի Ասիա-խաղաղօվկիանոսյան տարածաշրջանի երկրներում, որն արդեն առաջատար է ջրի վրա արևային մարտկոցների տեղադրման առումով (ընդհանուրի 90%-ը)։ Աֆրիկան ևս մեկ հեռանկարային շուկա է: Վերլուծաբանները հաշվարկել են, որ արևային էներգիայի կարիքների համար մայրցամաքի ջրային ռեսուրսների նույնիսկ 1%-ի օգտագործումը կարող է տեղական պետություններին տարեկան սպառման համար ապահովել 58 ԳՎտ էներգիա։ Նմանատիպ նախագծեր կմշակվեն նաև Պորտուգալիայում, Ֆրանսիայում, Նիդեռլանդներում և Նորվեգիայում: Հյուսիսային և Ադրիատիկ ծովերում, ի լրումն օֆշորային հողմային հարթակների, կտեղադրվեն արևային մարտկոցներ:
Նման լողացող արևային ֆերմաները, վստահ են վերլուծաբանները, հնարավորություն կտան ջրային մարմինների շուրջ էլեկտրական կայանքներ մատակարարել, նույնիսկ այնտեղ, որտեղ կան էներգիայի մատակարարման հետ կապված խնդիրներ։
Սիրարփի Աղաբաբյան