Նոր ուսումնասիրության համաձայն`տարիքի ընթացքում հիշողության վատթարացման դեմ պայքարը կախված է հանգամանքներից:
Միչիգանի համալսարանի եւ Փենսիլվանիայի պետական բժշկության քոլեջի նոր ուսումնասիրությունը համեմատել է երկու մոտեցում վաղաժամ հիշողության կորստով մարդկանց վերաբերյալ: Հետազոտության արդյունքները հրապարակվել են Alzheimer’s & Dementia ամսագրում։
Վերոնշյալ երկու մոտեցումների դեպքում էլ կիրառվում են մնեմոնիկ ռազմավարություններ, որոնք նպատակ ունեն կապել այն, ինչ մարդը փորձում է հիշել մեկ այլ բանի հետ, օրինակ՝ բառի, բառակապակցության կամ երգի, եւ ինտերվալ որոնման ուսուցում, որն աստիճանաբար մեծացնում է հիշողության թեստերի միջեւ ընկած ժամանակը:
Այնուամենայնիվ, բացահայտումները եւ ուղեղի սկանավորումները, որոնք ցույց են տվել, թե ուղեղի որ հատվածներն են ավելի ակտիվ, ցույց են տվել, որ գործունեության յուրաքանչյուր տեսակի դեպքում տարբեր կերպ է:
«Մնեմոնիկ ռազմավարությունների ուսուցումը մեծացնում է ուղեղի ակտիվությունը Ալցհեյմերի հիվանդության հետեւանքով հաճախ տուժած հատվածներում, ինչը, հավանաբար, բացատրել է, թե ինչու է այս ուսուցման մոտեցումն օգնել մասնակիցներին ավելի շատ տեղեկատվություն ավելի երկար հիշել», – բացատրել են հետազոտողները: