Ցանցի ստեղծումը հայ երեխաների օրինակով, կամ՝ ինչպե՞ս և ինչո՞ւ ստեղծել օգտակար շփումներ
Advertisement 1000 x 90

Ցանցի ստեղծումը հայ երեխաների օրինակով, կամ՝ ինչպե՞ս և ինչո՞ւ ստեղծել օգտակար շփումներ

Մեզանից յուրաքանչյուրը զբաղվում է ցանցային գործունեությամբ (networking), բայց ոչ բոլորը գիտեն՝ ինչպես օգուտ քաղել կարիերայի և բիզնեսի համար պարզ հաղորդակցությունից: Այս հոդվածում կգտնեք այն ամենը, ինչ դուք պետք է իմանաք ցանցի մասին։

Ցանցավորումն օգտակար ծանոթների ցանցի ստեղծումն ու զարգացումն է: Սա ներդրում է ապագայի մեջ. դուք պարզապես ծանոթություններ եք հաստատում, որոնք օգտակար կլինեն կարիերայի կամ բիզնեսի համար: Որքան շատ մարդկանց ճանաչեք, այնքան ավելի շատ հնարավորություններ ունեք:

Օրինակ, դիզայներական կոնֆերանսի ժամանակ դուք հանդիպում եք խոշոր ապրանքանիշի մենեջերին: Դուք նրա հետ քննարկում եք բանախոսների ելույթները, արդյունաբերությունը և ընդհանուր խնդիրները, փոխանակվում եք կոնտակտներով; Մի քանի շաբաթ անց այս մենեջերը հրավիրում է ձեզ աշխատելու ընկերության նոր նախագծի վրա, քանի որ նրան դուր է եկել ձեր մոտեցումը խնդիրների և հաճախորդների նկատմամբ:

Բայց որպեսզի ցանցային կապն օգտակար լինի, պետք է դրա դիմաց ինչ-որ բան առաջարկեք ձեր նոր ծանոթներին: Խոսքը փոխվստահության վրա հիմնված աշխատանքային հարաբերություններ հաստատելու մասին է։ Եվ բոլորը կարող են դա անել: Սա, հավանաբար, ամենահզոր ուժն է, բացի իրական փորձից, որը կարող է ազդել ձեր կարիերայի վրա։

Որքան ակտիվ և ազդեցիկ լինի ձեր ներկայությունը մասնագիտական ​​համայնքում, այնքան ավելի շատ կարող եք օգուտ քաղել դրանից: Մարդիկ պատահական չեն հասնում այնտեղ՝ բոլորն ունեն որոշակի ռեսուրսներ, մտավոր և սոցիալական կապիտալ: Ուստի ցանկացած նոր շփում ունի փոխշահավետ համագործակցության ներուժ։ Ահա թե ինչպիսի հնարավորություններ են բացում նման հարաբերությունները։

Մշտական ​​կապ փորձագետների հետ

Պարտադիր չէ ժամանակ վատնել անհրաժեշտ տեղեկատվություն փնտրելու համար, եթե նոթատետրում ունեք մեկ տասնյակ տարբեր ոլորտների մասնագետների կոնտակտներ։ Նրանք կարող են արագ պատասխանել հարցին կամ խորհուրդ տալ՝ ում դիմել օգնության համար:

Տեսանելիության և մոտիվացիայի բարձրացում

Դուք շփվում եք մասնագետների հետ, ովքեր մշտապես փնտրում են նոր լուծումներ ծանոթ խնդիրների համար, փորձում են նորարարական մոտեցումներ և ձեռնարկում տարբեր նախագծեր։ Սովորեք ուրիշների սխալներից և ընդունեք լավագույն փորձը:

Աշխատանքային հնարավորություններ

Ըստ LinkedIn-ի վիճակագրության, թափուր աշխատատեղերի մինչև 85%-ը լրացվում է ծանոթների միջոցով։ Կաշառքը կապ չունի՝ եթե գործդ լավ ես անում, ու քեզ հետ հաճելի է գործ ունենալ, ապա քեզ անպայման կկանչեն, երբ հարմար պաշտոն լինի։

Հնարավոր գործընկերություններ և ներդրումներ

Ուրիշները կարող են հետաքրքրվել ձեր աշխատանքով կամ գաղափարներով: Նրանք կօգնեն ձեզ գումար հավաքել նախագծերի համար կամ փորձառու մարդկանց բերել ձեր թիմ, գովազդել ապրանքներ՝ ընդլայնելու ձեր լսարանը կամ բացելու բիզնեսի նոր ուղիներ ձեզ հետ:

Ինչպե՞ս է աշխատում ցանցը

Ցանկացած մարդ իր ողջ կյանքի ընթացքում զբաղվում է ցանցային աշխատանքով՝ ծանոթանում է, շփվում, միանում համայնքներին։ Կարևոր է սովորել՝ ինչպես օգուտ քաղել այս գործընթացներից: Ոչ ոքի մտքով անգամ չի անցնի ձեզ կանչել աշխատանքի, եթե չգիտի, թե ինչ եք անում։ Պատշաճ ցանցի հիմնական սկզբունքը ձեր մասին խոսելն է և ուրիշների մասին սովորելը:

Կարևոր է ոչ միայն նոր շփումներ հաստատելը, այլև մշտապես մնալ տեսադաշտում։ Օրինակ, դուք վաղուց ավարտել եք միջնակարգ դպրոցը, և ձեր դասընկերներից շատերը հավանաբար արդեն հաջողության են հասել իրենց ոլորտում: Նրանք կարող են օգտակար լինել, բայց եթե ավարտելուց հետո կապի մեջ չես եղել նրանց հետ, հանկարծ նրանցից օգնություն խնդրելն այնքան էլ քաղաքավարի չէ:

Որոշ մարդկանց հաջողվում է բնական ճանապարհով օգտակար ծանոթություններ ձեռք բերել՝ այդպիսի մարդիկ ի ծնե շփվող են և գիտեն՝ ինչպես գրավել ուրիշներին։ Սակայն ժամանակակից աշխարհում ցանցային կապը գործիք է, որը հասանելի է նույնիսկ ինտրովերտներին:

Կառավարման դպրոցի պրոֆեսոր Կելոնգ Ռիչարդ Թոմասը կարծում է, որ իսկապես ամուր կապեր են ձևավորվում ոչ թե մանր-մունր խոսակցությունների ժամանակ, այլ այն իրավիճակներում, երբ դուք և այլ մարդիկ ներգրավված եք ինչ-որ կարևոր բանի մեջ: Հետևաբար, ամենաարդյունավետ ցանցն այն ցանցն է, որը ներառում է համատեղ աշխատանք: Բայց մի անտեսեք պարզ հաղորդակցությունը:

Պրակտիկային ուղղված շատ միջոցառումներ կառուցված են թիմային աշխատանքի շուրջ, ինչպիսիք են դեպքերի առաջնությունները և հաքաթոնները: Դասընթացները, վերապատրաստումները, ինտենսիվները և մարաթոնները, նույնիսկ առցանց, հաճախ ներառում են բլոկներ, որոնցում ուսանողները միասին լուծում են խնդիրները: Այստեղ կարող եք ծանոթանալ հետաքրքիր մարդկանց հետ, ցույց տալ ձեր հմտությունները բիզնեսում և տեսնել, թե ինչի են ընդունակ ուրիշները։ Coworking տարածքները ևս լավ հիմք են գործնական ծանոթներ գտնելու համար: Նման վայրերում մարդիկ խորասուզված են աշխատանքի մեջ, և դուք կարող եք օգնություն առաջարկել, հարց տալ կամ կարծիք հայտնել։ Միանգամյա արդյունավետ փոխգործակցությունը հեշտությամբ կվերածվի հետագա համագործակցության: Կարող են օգնել նաև արդյունաբերական ցուցահանդեսները, ֆորումները և կոնֆերանսները, որտեղ մարդիկ փոխանակում են փորձը, քննարկում լավագույն փորձը և խոսում իրենց ձեռքբերումների մասին: Այստեղ դուք անմիջապես կիմանաք, թե ով կարող է ձեզ օգտակար լինել, և ով ինքներդ ձեզնով կհետաքրքրի։

Եթե ճիշտ օգտագործեք սոցիալական ցանցերը, դրանք կօգնեն կապեր զարգացնել։

Ցանցի ստեղծման գաղափարը վերջին տարիներին ակտիվորեն կիրառում են հայ պատանիները՝ գործընկերային կապերը Հայաստանի մարզերից հասցնելով մինչև Ջավախք։ Խոսելով ցանցի ստեղծման ժամանակակից միտումների մասին՝ հայկական փորձը կարելի է նշել՝ որպես գործող և արդյունքներ գրանցող օրինակ։ Հայ պատանիներն իրենց փորձով ցույց են տալիս, թե ինչպես կարելի է ցանցի արդյունավետ ստեղծմամբ հաջողություններ գրանցել, ապահովել պատանիներին աշխատանքով և ստեղծել կապեր Հայաստանի բոլոր մարզերի միջև։ 168․am-ը բազմիցս պատմել է «Հզոր միտք» հասարակական կազմակերպության միջոցառումների, «Մարզերի երեխաները մարզերում» ՀԿ-ի գործունեության, «Ուսանողի տան» և այլն նախագծերի մասին, որոնք նպատակ ունեն ստեղծելու և հզորացնելու ցանցը։ Նման միջոցառումների ժամանակ Հայաստանի տարբեր մարզերի երեխաները հավաքվում են մեկ վայրում, ծանոթանում, ներկայացնում իրենց գաղափարները, կապեր ստեղծում, որոնց արդյունքում էլ իրականություն են դառնում մի շարք ստարտափներ և նախագծեր։

«Մարզերի երեխաները մարզերում» (ՄԵՄ) սոցիալական նախագծի շրջանակներում Հայաստանի տարբեր մարզերում բնակվող երեխաներն ու պատանիները հնարավորություն են ստանում ծանոթանալու իրենց բնակավայրից դուրս գտնվող Հայաստանին: Երեխաներն այցելում են իրենց մարզից բնակլիմայական պայմաններով ու մշակույթով տարբերվող մարզեր՝ շփվելով և ընկերանալով իրենց հասակակիցների հետ: Նախագծի շրջանակներում կազմակերպվում են քայլարշավներ, կինոդիտումներ, խաղեր, խարույկի շուրջ երգ ու պար, և այլն՝ կախված բնակավայրի առանձնահատկություններից ու տեսարժան վայրերից:

Բացի այդ, սոցիալական նախագծի շրջանակներում մարզերի երեխաները զարգացնում են իրենց գիտելիքները տարբեր ոլորտներում՝ գեներացնելով գաղափարներ և ստեղծելով նախագծեր, որոնց շրջանակներում կարողանում են զարգացնել իրենց գիտելիքները, ինչպես նաև գումար վաստակել հենց իրենց մարզերում։

«Մարզերի երեխաները մարզերում» ՀԿ-ի հիմնադիր Մայիս Մարգարյանը Գյումրու տեխնոլոգիական շաբաթվա ընթացքում խոսում էր հենց ցանցի և կապեր ստեղծելու անհրաժեշտության մասին.

«Թվային տեխնոլոգիաների գալով՝ ֆիզիկական հեռավորության դերը գնալով նվազում է։ Դրա դրսևորումներից մեկն այն է, որ մենք արդեն կարող ենք իրար հետ կապ պահել, կապեր ստեղծել, պահել, զարգացնել՝ անկախ հեռավարությունից՝ հետագայում արդեն ստեղծելով համայնքներ։ Եթե նախկինում համայնք ասելիս՝ մենք պատկերացնում էինք գյուղ, քաղաք, ապա հիմա համայնքները կարող են հեռանալ տարածական սահմաններից։ Այս համայնքները կարող են լինել պարզապես լոկացիաներ, բայց երբ այս լոկացիաների մեջ ստեղծում ենք կապեր, համագործակցություններ, յուրաքանչյուր ծանոթություն սկսում է խորանալ, դառնալ համագործակցություն և ստեղծել արժեք՝ ստեղծվում է իսկական ցանցը։ Այս ցանցը նշանակում է, որ օր օրի, ժամ ժամի վերանում է լոկացիայի դերը և ավելի շատ բարձրանում է նրա դերը, թե դու ինչ համայնքներում կաս։ Երբ դու միանում ես ցանցերին, քեզ հասանելի են դառնում շատ ռեսուրսներ՝ տարածական, ժամանակի, նյութական և այլն։

Կարևոր չէ, թե որտեղ եք ապրում, կարևոր է, թե որքան համայնքներում եք դուք գործում, որքան համայնքներում եք դուք ներգրավված, արքան կապեր ունեք դուք։

Լոկացիաների միջև ստեղծվում են ծանոթություններ, ծանոթությունները վերաճում են ընկերությունների, ընկերությունները վերաճում են համագործակցությունների՝ բիզնես նախագծերի, սոցիալական նախագծերի, ամուսնությունների»։

Մարզերի երեխաները մարզերում ՀԿ-ում կան 15-ից ավելի նախագծեր՝ մի մասը՝ բիզնես, մի մասը՝ սոցիալական։ Օրինակ՝ «Լիներ հեռու մի անկյունը», որը ցանցային թիմ է, որը համագործակցությունների արդյունքում հյուրատների ամրագրման համակարգ է դարձել։ Կամ՝ Armenian Youtubers-ը, որտեղ աշխատում է շատ տարբեր տեղերից հավաքված թիմ, և որտեղ յուրաքանչյուր անդամ զբաղված է իր գործով՝ բարձրացնելով թվային գրագիտությունը։

Problem Solving-ը «Մարզերի երեխաները մարզերում» ցանցի ընկերությունն է, որն օգնում է ցանցից դուրս գտնվող սյուբեկտներին ցանցից տաղանդներ հայտնաբերել։ Արդեն աշխատանքով է ապահովվել մոտ 200 երեխա, որոնց մի մասն աշխատում է լոկալ, բայց մեծ մասը աշխատում է հեռավար, շատերը անում են դրսի պատվերներ։

Սիրարփի Աղաբաբյան