Զանգվածային դժգոհություն հոսանքի ու գազի բարձր վճարներից
Advertisement 1000 x 90

Զանգվածային դժգոհություն հոսանքի ու գազի բարձր վճարներից

Վերջին 10 օրերի ընթացքում, երբ մարդիկ սկսել են կատարել հունվար ամսվա կոմունալ վճարումները, գրեթե համատարած բողոքներ կան այն մասին, որ գազի դիմաց վճարը դեկտեմբերի համեմատ մեծ է: Դա այն դեպքում, երբ սպառողների մի մասը պնդում է, որ ամանորյա տոներավ պայմանավորված ՝ մինչև հունվարի 5-ը տանը չեն եղել: Բողոքներ կան նաև էլեկտրաէներգիայի վճարների չափի բաձրացման մասին:

«Իմ տան հոսանքի ծախսը նախորդ ամսվա համար տասնապատիկ ավել է արձանագրվել, սպառման ծավալներում փոփոխություններ չլինելու պայմաններում։ Պարզաբանում եմ պահանջել՝ մտածելով, որ տեխնիկական անսարքության խնդիր կարող է լինել, սակայն նման դեպքերը կարծես բազմակի են դարձել, նույնը նաև գազի մասով: Եթե վերջին մեկ ամսում եղել են նման դեպքեր, խնդրում եմ արձագանքել»,- Ֆեյսբուք սոցիալական ցանցում գրել է ԱԺ Իմ քայլը խմբակցության պատգամավոր Արմեն Խաչատրյանը։

Պատգամավորին արձագանքել են բազմաթիվ քաղաքացիներ, ովքեր նույն խնդիրն են բարձրացրել:

«Երեք անգամ ավել էլ ինձ է եկել, հիմա չգիտեմ՝ վճարեմ, թե ոչ»,- պատգամավորի հրապարակման տակ գրել է օգտատերերից մեկը:

«Մերն էլ է այդպես, տեղյակ եմ, որ գյուղերում էլ է նույն խնդիրը»,- գրել է մեկ այլ օգտատեր:

Սպառողներից մեկն էլ արձագանքել է, որ դեկտեմբերի համեմատ իրենց գազի վճարը ավելի է 40 տոկոսով, էլեկտրաէներգիայինը՝ կրկնակի:

Մարդիկ նաև մեկնաբանություններ են գրում, որ ամեն տարի էլ այս իրավիճակն է եղել, «սղացրել են, գնացել է»:

Գյումրեցի օգտատերը գրել է, որ խնդիրը առկա է նաև ամբողջ Շիրակի մարզում: «Անցած ամիս 79 900 գազի վճար, այս ամիս ավելի քիչ է ծախսվել, բայց 102 000 է: Ովքեր 40 000-ից ավել չէին վճարում, հիմա այս ամիս 70 000 է եկել վճարը»,- գրել է նա:

Մարդիկ պահանջում են, որպեսզի պատգամավորները քննություն սկսեն՝ պարզելու համար, թե ինչ է կատարվել:

Քաղաքագետ Ստյոպա Սաֆարյանը ևս ահազանգում է այս խնդրի մասին:
Ֆեյսբուքում քաղաքագետը գրել է. «Քիչ առաջ ստուգեցի հունվար ամսին մեր բնակարանում սպառված գազի դիմած վարձավճարի չափը՝ 48 370 դրամ: Դեկտեմբերի համար այն կազմել էր մոտավորապես 33 000 դրամ: Բնակարանի ջեռուցման համակարգում կարգավորումների ոչ մի փոփոխություն չի եղել՝ ինչպես կար, այնպես էլ մնում է, եղանակն էլ, կարծես թե, հունվարին հիմնականում եթե ավելի տաք չէ դեկտեմբերից, հաստատ ցուրտ էլ չէ: Ֆեյսբուքում մի քանի գրառումներ աչքովս ընկան ու հասկացա, որ միայն ես չէ, որ զարմացած եմ նկատելի տարբերությունից: Մինչդեռ դեկտեմբերի վերջին հայտարարվում էր, թե որքան էլ ՀՀ սահմանին թանկանալու է գազի գինը, դա չի ազդելու սպառողի վճարած գնի վրա: Պարզվում է՝ լավ էլ ազդում է»: Ստյոպա Սաֆարյանը հարցադրումներ է ուղղուկ կառավարությանը` որևէ ուսումնասիրությո՞ւն լինելու է այս խնդրով: «Սա ի՞նչ է, սաբոտա՞ժ Գազպրոմ Արմենիայի կողմից, հանրությանը գրգռելու ձև, պայմանավորվածությունների խախտո՞ւմ, մեր վրա հավելյալ ճնշո՞ւմ: Ո՞վ է պաշտպանելու բնակիչների շահերը»,- գրել է նա:

Սաֆարյանի գրառմանը նույնպես բազմաթիվ քաղաքացիներ են արձագանքել՝ բարձրացնելով նույն խնդրը:

Քանի որ դժգոհությունը մեծամասամբ գազի սակագնին է վերաբերում, Lragir.am-ը «Գազպրոմ Արմենիա» ընկերությունից փորձեց պարզել, թե ինչն է խնդիրը:

Ընկերության լրատվական ծառայությունից ասացին, որ յուրաքանչյուր տարի ջեռուցման սեզոնին նույն հարցը բարձրացվում է բաժանորդների կողմից:

«Սպառած գազի ծավալը հստակ հաշվարկվում է հաշվիչի ցուցմունքի հիման վրա, հաշվառման համակարգը շեղումներ թույլ չի տալիս: Ինչ վերաբերում է ավելի սպառած գազին, եթե մեր բաժանորդները պնդում են, որ նախորդ ամսվա համեմատ ավելի գազ է սպառվել, ապա այդտեղ հիմնական գործոնը եղանակային պայմաններն են: Այսինքն՝ ինչքան դրսի ջերամստիճանը, արտաքին օդը ավելի սառն է լինում, այնքան տան ներսում ջերմային կորուստը բարձրանում է, ջեռուցման կաթսաների շահագործումն ավելի հաճախ է լինում: Հիմնականում սա է պատճառը, այն բացատրվում է եղանակային պայմաններով»,- ասացին Գազպրոմ Արմենիայից:

Ընկերությունից բաժանորդներին հորդորում են՝ եթե կան մարդիկ, ովքեր համաձայն չեն ցուցմունքների հետ կամ բողոքներ ունեն, կարող են  դիմել Գազպրոմ Արմենիա: «Ընկերությունն այսօր պատրաստակամ է յուրաքանչյուր անհամաձայնության կամ բողոքի անհատապես անդրադառնալ»,- ասացին լրատվական ծառայությունից:

lurer.com