Ավագանու «Լույս» խմբակցության անդամ Դավիթ Խաժակյանը քաղաքային իշխանություններին մեղադրել է ոչ հետևողական լինելու մեջ։ Նա համոզված է, որ քաղաքային իշխանությունները մտադիր չեն նոր ավտոբուսներ ձեռք բերել, մահաբեր «Գազելներն» էլ փոխարինել ուրիշներով։ Խաժակյանը նման կարծիք հայտնեց այսօր հրավիրված ասուլիսի ժամանակ։
Նա հիշեցրեց, որ քաղաքային իշխանությունները խոստացել էին երկու տարվա ընթացքում տրանսպորտային նոր ցանց գործարկել։ Նախատեսվում էր շահագործման հանձնել երեք չափի ավտոբուսներ՝ 150 նստատեղով 18-մետրանոցներ, 90-100 նստատեղով 12-մետրանոցներ, 45-55 տեղանոց 7.5-8.5-մետրանոցներ։ Խաժակյանը նշեց, որ հայկական կողմը WYG բրիտանական խորհրդատվական ընկերությանը 850 հազար եվրո է վճարել։
Ավագանու անդամը անդրադարձավ նաև Երևանի քաղաքապետի կողմից ապրիլին և հուլիսին հայտարարած մրցույթներին։ Ապրիլին մրցույթ էր հայտարարվել 12-մետրանոց 100 նոր ավտոբուս ձեռք բերելու համար։ Մրցույթը պետք է հայտարարվեր դեռ փետրվարին, իսկ 2020 թվականի աշնանը նախատեսվում էր ավտոբուսների նոր խմբաքանակ բերել, սակայն կորոնավիրուսի համավարակն իր շտկումներն արեց։
Հուլիսի 16-ին հայտարարվեց փոքր դասի 100 ավտոբուս ձեռք բերելու նոր մրցույթի մասին։ Սակայն մրցույթի մեկնարկը տրվեց այսօր, արդյունքները կամփոփվեն մինչև շաբաթվա վերջ։ Ավտոբուսները պետք է հարմարեցված լինեն հաշմանդամների սայլակների համար, համալրված լինեն տաքացման, օդափոխման, ինչպես նաև հակահրդեհային համակարգերով։ Բացի այդ, դրանցում պետք է տեղադրված լինեն բանկային քարտով վճարման և GPS համակարգեր։ Պարտադիր է նաև էլեկտրոնային ցուցատախտակ և կանգառների ավտոմատ հայտարարման համակարգը։
«Ինչ վերաբերում է ապրիլին հայտարարված մրցույթին, ապա այն չի կայացել, քանի որ հաղթողներ չեն եղել։ Այսինքն՝ 12-մետրանոց ավտոբուսներ չեն լինի»,– ասաց Խաժակյանը։
Ըստ նրա՝ իրականում քաղաքային իշխանությունները երկրորդ մրցույթի շրջանակում մտադիր են ոչ թե փոքր չափի ավտոբուսներ ձեռք բերել, ինչպես հայտարարվել էր ավելի վաղ, այլ «Գազելներ»։ Նա նման եզրահանգման է եկել ուսումնասիրելով այն չափանիշները, որոնց պետք է համապատասխանեն մրցույթի շրջանակում ընդգրկված ավտոբուսները։
Ավելին, Խաժակյանը ընդգծեց, որ քաղաքային իշխանությունները, մասնավորապես Երևանի քաղաքապետ Հայկ Մարությանը, անհետևողական են եղել նաև «Գազելների» շահագործման առումով։
Դեռևս անցած տարվա փետրվարին լրագրողների հետ զրույցում Մարությանը հայտնել էր, որ Երևանի տրանսպորտային ենթակառուցվածքը ծայրահեղ վիճակում է։ 2020 թվականին մայրաքաղաքը սպասարկող 900 «Գազելների» գրեթե կեսը` 450 մեքենա, պետք է հանվեն գծից, քանի որ ավարտվում է դրանց շահագործման ժամկետը (օրենքի համաձայն այն կազմում է 15 տարի – խմբ.)։
«15 տարուց մեծ «Գազելները» մինչ օրս շահագործվում են։ Իշխանությունները վախենում են տրանսպորտային կոլափսից, դա է պատճառը, որ այդ մեքենաները դեռ գործում են», – նշեց Խաժակյանը։
Մրցույթի արդյունքները կամփոփվեն առաջիկա օրերին։ Նոր ավտոբուսների գործարկումը թույլ կտա մասնակի լուծել մայրաքաղաքի տրանսպորտային խնդիրը։
Մինչդեռ քաղաքապետարանում համաձայն չեն Խաժակյանի պնդումների հետ։ Քաղաքապետարանի մամուլի խոսնակ Հակոբ Կարապետյանը Sputnik Արմենիայի թղթակցի հետ զրույցում նշեց, որ Խաժակյանը շտապում է ենթադրություններ անել` հիմնվելով դիլետանտական եզրահանգումների վրա։
«Առաջին մրցույթին հայտ են ներկայացրել երկու ընկերություն` ճապոնական և գերմանական։ Ներկայացված պահանջներին և չափանիշներին չհամապատասխանելու պատճառով հաղթող չի եղել։ Ամենայն հավանականությամբ, առաջիկայում նոր մրցույթ կհայտարարվի»,– պարզաբանեց Կարապետյանը։
Հին «Գազելների» շահագործման հարցով քաղաքապետարանում քննարկումներ են ընթանում։ Դրանք փոխարինելու համար էլ փոքր չափի տրանսպորտային միջոցներ ձեռք բերելու մրցույթ է հայտարարվել։
Ինչ վերաբերում է Խաժակյանի այն հայտարարություններին, որ մրցույթով նախատեսվում է ոչ թե ավտոբուսներ, այլ «Գազելներ» ձեռք բերել, Կարապետյանը կարծում է, որ դրանք հիմնավորված չեն։ Նրա խոսքով` քաղաքային իշխանությունները շահագրգռված են, որ հնարավորինս շուտ լուծվի մայրաքաղաքի տրանսպորտային խնդիրը։