Սթորիթելլինգը բիզնեսում։ Ինչպե՞ս առանձնանալ մրցակիցներից և դառնալ այնպիսի բրենդ, որը կլինի ավելին, քան բիզնեսը։
“The most powerful person in the world is the storyteller. The storyteller sets the vision, values, and agenda of an entire generation to come.” — Steve Jobs
“Entrepreneurs who make a difference relate to and interact with other people — they are, in effect, professional storytellers.” — Richard Branson
Այսօր ուզում եմ խոսել մի շատ կարևոր թեմայի մասին, որը կարծում եմ հաղորդակցության բնագավառում N1 հմտությունն է, որը ձևավորում է խորը կապեր, փոխանցում էմոցիաներ, ազդում մարդկանց զգացմունքների վրա և օգնում դառնալ հիշարժան, հուզում է, համոզում և բարձրացնում վստահելիությունը։
ՍԹՈՐԻԹԵԼԼԻՆԳ․ Պատմություններ պատմելու արվեստը
Գուցե անգլերեն անվանմամբ այն լսես առաջին անգամ, սակայն վստահ եմ՝ այն մեծ դեր ունի բոլորիս կյանքում դեռ մանկությունից։
Իսկ ո՞վ չէր սիրում լսել հեքիաթներ, լեգենդներ ու միֆեր։ Դրանք մեզ պարգևում էին մեծ էմոցիաներ, զարգացնում հետաքրքրասիրությունը, օգնում ստեղծագործել։
Տարիքի հետ մեկտեղ փոխվում է սթորիթելլինգի ձևաչափը, սակայն իմաստը մնում է անփոփոխ։ Մենք լսում ենք հեքիաթներ, դիտում մուլտֆիլմեր, ապա ֆիլմեր ու հեռուստասերիալներ, ապրում ենք մեր պատմությունը, լսում ուրիշների պատմությունը։
Մենք սիրում ենք պատմություններ, որոնք մեզ զվարճացնում են՝ անեկդոտներ, հումորներ։ Մենք սիրում ենք պատմություններ, որոնք մեզ ոգեշնչում ու հուզում են։ Այլ կերպ ասած՝ պատմություններ, որոնք մեզ փոխանցում են էմոցիաներ և ազդում զգացմունքների վրա։
Ամբողջությամբ՝ medium.com