«Մեր հարաբերություններն ավելին էին, քան ընկերությունը, բայց սիրուց էլ մի փոքր պակաս էին», – ասում է Ազնավուրը՝ հիշելով անկրկնելի Էդիթին: Պիաֆի դերը Ազնավուրի կյանքում շատ մեծ էր ու կարևոր հատկապես երգիչ դառնալու ճանապարհին:
Ամեն բան սկսվեց վալսից
«Մեր պատմությունը սկսվեց 1946-ին մի վալսից: Մենք այն թարս ուղղությամբ էինք պարում: Դրանից հետո էլ իրար բաց չթողեցինք: Մեր սերն արտահայտվում էր մեր ընկերության մեջ», – հիշում է Ազնավուրը հետո:
Շառլը ընկերոջ՝ Պիեռ Ռոշի հետ երգում էր մի փոքրիկ ռեստորանում, Պիաֆը ընթրում էր ընկերների հետ: Մի քանի երգ լսելուց հետո երգչուհին իր մոտ է կանչում Ազնավուրին.
Էդիթ Ի՞նչ ես անում այս գիշեր:
Շառլ Գնում եմ կնոջս մոտ:
Էդիթ Հերթական ամուսնացած սրիկան… Լավ, ինչ արած… Գնանք պարելու:
Երիտասարդ տղայի համար վիրավորական էր, որ կինն է իրեն պարելու հրավիրում, այն էլ նման տոնով: Նա Էդիթին հեռու է հրում, երգչուհու ընկերները քար են կտրում զարմանքից, Շառլը մի քանի քայլ ետ է գնում, և կամաց սուլում է: Հենց այդպես պիտի իրեն հարգող փարիզցին կնոջը պարելու հրավիրեր: Իհարկե:
Էդիթ Հմ… Դու փաստորեն հպարտ տղա ես…
Նրանք պարեցին: Վալս, հակառակ ուղղությամբ՝ դեպի ձախ պտտվելով:
Էդիթ Հրեա՞ ես:
Շառլ Չէ, հայ:
Էդիթ Հա՞յ, էդ ո՞րն է:
Շառլ Երկար պատմություն է:
Էդիթ Ա, լավ, եթե երկար է, պետք չի պատմել:
Ահա այս կարճ զրույցով ու դրան հետևած վալսով սկսվեց ճանաչված երգչուհու և մեծ քթով, կարճահասակ ու ոչ մի առանձնահատուկ հաջողություններ չունեցող հայազգի երգչի ընկերություն-սերը:
Էդիթը Շառլին ու Պիեռին իր հետ Նյու Յորք հրավիրեց:
Էդիթ Եթե ուզում եք հետս գաք, փող գտեք, եկեք:
Նյու Յորք, Նյու Յոոորք
Տղաները ամեն բան վաճառեցին ու Ամերիկայի տոմսեր գնեցին, իսկ երբ Նյու Յորքում պարզվեց, որ Պիաֆը չեղարկել է համերգները ու հերթական սիրեկանի հետ Ֆրանսիա մեկնել, Պիեռը քիչ էր մնում սպաներ Շառլին: Ազնավուրը զանգում է Պիաֆին կատաղած, նա էլ թե՝
Էդիթ Դե դուք էլ Կանադա գնացեք, էնտեղ ֆրանսիական երգեր սիրում են:
Ամբողջությամբ՝ vnews.am