Չշահագործվող ավտոմեքենաներն ԱՊՊԱ պայմանագիր չկնքելու դեպքում կտուգանվեն
Advertisement 1000 x 90

Չշահագործվող ավտոմեքենաներն ԱՊՊԱ պայմանագիր չկնքելու դեպքում կտուգանվեն

Վերակիրառություն է ստացել վարորդներին վարչական պատասխանատվության ենթարկելու մասին օրենքը: Խոսքն այն վարորդների մասին է, որոնք 2017 թվականից  իրավունք էին ստացել չկնքել ԱՊՊԱ պայմանագրեր, եթե իրենց պատկանող տրանսպորտային միջոցները չէին շահագործվում, եթե անգամ պետհամարանիշները հանձնված չէին  ճանապարհային ոստիկանությանը:

Այս տարվա մայիսի 6-ից սկսած ԱՊՊԱ պայմանագիր ունենալու պահանջը պարտադիր է համարվում բոլորի համար: Մինչև հիմա այդ արտոնություններից օգտված վարորդների, ինչպես նաև ԱՊՊԱ գործակալությունների համար օրենքի  կիրառումը որոշակի խնդիրներ է ստեղծել:

Տրանսպորտային բոլոր միջոցների համար գույքահարկի ու տեխզննության համար պահանջվող վճարումներից բացի,  2010 թվականից պարտադիր հարկատեսակ դարձավ ԱՊՊԱ պայմանագիրը: Պարզապես այդ պարտադրանքը շրջանցեց այն վարորդներին, ովքեր տրանսպորտային միջոցները չէին շահագործում կամ հաշվառումից չէին հանել: Այս արտոնությունը նման մեքենայատերերի համար գործում էր մինչև հիմա:

Բայց 2019 թվականի մայիսի 6-ից բոլոր վարորդները ենթարկվում են ԱՊՊԱ պայմանագիր կնքելու պարտադիր պահանջին: Օրենքի վերակիրառման մեխանիզմների մասին պարզաբանումներ տվեց Հանրապետության ճանապարհային ոստիկանության իրավաբանական բաժնի պետ Հայկ Վարդանյանը:

«Տուգանքի հաշվարկի եղանակը հետևյալն է`յուրաքանչյուր 10 օրվա համար չկնքված ԱՊՊԱ պայմանագրի դեպքում  առաջանում է 5000 դրամի չափով տուգանք, որը տարվա ընթացքում չի կարող գերազանցել 100 հազար դրամի չափը»:

Այսինքն`Ճանապարհային ոստիկանության  ու ԱՊՊԱ բյուրոյի բազաներում առանձնացվելու են այն ավտոմեքենաները, որոնք մինչ օրս ապահովագրական պայմանագրեր չեն ունեցել: Բոլոր վարորդներին առանց նախազգուշացման ուղարկվում են վարչական տույժերի ակտեր: Իսկ տուգանքները վերաբերելու են միայն մայիսի 6-ից հետո ԱՊՊԱ պայմանագրեր չունեցող վարորդներին:

«Մայիսի 6-ից առաջ մենք չենք կարող վարչական պատասխանատվություն վերագրել քաղաքացիներին պայմանագրեր չունենալու համար, 2018 թվականի կամ 2019 թվականի հունվար, փետրվար, մարտ և ապրիլ ամիսների համար օրենքը հետադարձ ուժ չունի»,- մեկնաբանում է Հայկ Վարդանյանը:
Իսկ ի՞նչ է լինելու այն մեքենաների դեպքում, որոնք հատել են սահմանն ու շահագործվում են այլ երկրներում, արդյո՞ք այս վարորդների դեպքում կկիրառվեն տուգանքներ: ԱՊՊԱ գործակալություններում վարորդների հարցերին հստակ պատասխաններ  չունեին, մանրամասն պարզաբանումների համար ուղեցույցներ չունեն:
«Կոնկրետ ինֆորմացիա դեռ չունենք, բայց կարող ենք ենթադրել, որ մուտքի և ելքի թուղթ է տրվում մեքենաներին Հայաստանից դուրս գալու և վերադառնալու ժամանակ։ Ինձ թվում է տուգանքներ ստանալու դեպքում տվյալ թղթերը կօգնեն տուգանքներից զերծ մնալ», – ասում է ապահովագրական ընկերության օպերատոր Հայկուհի Վխկրյանը։
Մինչ այս, ԱՊՊԱ պայմանագիր չկնքելու հնարավորությունից օգտվում էին հիմնականում այն վարորդները, որոնք տրանսպորտային միջոցները  շահագործում էին սեզոնային, օրինակ`գյուղտեխնիկան: Բայց մայիսի 6-ից սկսած այդ վարորդները ևս ամբողջ տարվա համար ԱՊՊԱ պայմանագիր չունենալու դեպքում կտուգանվեն:
ԱՊՊԱ պայմանագրեր կնքելուց չեն կարող խուսափել նաև այն վարորդները, որոնք ունեն վթարված մեքենաներ ու կանգնած են ավտոտնակներում: ԱՊՊԱ պայմանագիրը պարտադիր է նաև այն մեքենաներ համար, որոնք գտնվում են ճանապարհային ոստիկանության տուգանային հրապարակում: Տուգանքներից խուսափելու միակ միջոցը, ըստ Ճանապարհային ոստիկանության իրավաբանական բաժնի պետի, մեքենայի պետհամարանիշները ոստիկանությանը հանձնելն է: Տրանսպորտային միջոցը կհամարվի այս դեպքում խոտանված, ու ԱՊՊԱ պայմանագիր  կնքելու պարտավորությունից, հետևաբար նաև տուգանքներից վարորդը կազատվի:
shantnews.am