Ինչպե՞ս գրել վաճառող տեքստ: Այս հարցն անհանգստացնում է բազմաթիվ հեղինակների: Այն, որ վաճառող բանաձևերն աշխատում են, պարզ է։ Այն փաստը, որ նրանք աշխատում են նաև SMM-ում, նույնպես ակնհայտ է: Ուրեմն, ինչո՞ւ են սոցիալական ցանցերում հազվադեպ հանդիպում «գիտականորեն» կազմված վաճառող տեքստերը։
Երկու բարդություններ կան, որոնց պատճառով սոցիալական ցանցերը դեռևս իրենց զինանոցը չեն համալրում դասական վաճառքի բանաձևերով։
Բարդություն 1․ DIBABA-ի և AIDCA-ի նման դասական բանաձևերը բավականին ծանրակշիռ են: Սոցիալական ցանցերում դրանք ոչ այնքան լավ են ընտելանում, ուր ընդհանրապես ընդունված չէ խորամուղ լինել ինչ-որ բանի մեջ։ Եթե լենդինգի հյուրերը գոնե փորձում են ինչ-որ բան կարդալ, ապա սոցիալական ցանցերի ժապավենում օգտատերերն ոչ թե ընթերցում, այլ՝ թռուցիկ հայացք են գցում։ Եվ հետևաբար՝ ակնթարթային մոռանում։
Բարդություն 2․ ոչ բոլորն են հասկանում, թե՝ ինչպե՞ս օգտագործել վաճառող բանաձևերը սոցիալական ցանցերի ձևաչափում: Ինչ-որ մեկը չունի հմտություններ, ինչ-որ մեկը չգիտի, թե՝ ինչի՞ց կառչել: Երրորդներն էլ ընդհանրապես չեն հասկանում՝ իրենց ինչի՞ն է պետք այս ամենը։
Փորձենք հաշտեցնել վաճառող բանաձևերն ու կոնտենտ մարքեթինգը: Դնենք առաջին հերթին բանաձևերը, իսկ հետո ստեղծենք դրանց վրա հիմնված վերնագրերի օրինակներ: Պահանջներն այնքան էլ շատ չեն․ յուրաքանչյուր բանաձև պետք է հեշտությամբ հիշվի, լավ աշխատի և մտնի վաճառող կոնտենտի ձևաչափ։
Բանաձևերի օգնությամբ կարելի է ստեղծել ոչ միայն վերնագրեր, այլ նաև ամբողջական գրառումներ: Բացարձակապես նույն սկզբունքն է, պարզապես յուրաքանչյուր փուլի համար բառերն ու նախադասությունները մի քիչ ավելի են օգտագործվում: Ահա և ողջ տարբերությունը:
Այսպիսով, ինչպե՞ս տիրապետել այս արհեստին, ինչպե՞ս յուրացնել քոփիռայթինգի փորձված բանաձևերը և փորձել կիրառել դրանք գործնականում, կխոսենք այս հոդվածում։
1. AIDA
Բոլոր ժամանակների ամենահայտնի բանաձևը: AIDA համակարգը 1898 թվականից ստեղծվելուց ի վեր գործնականում չի զարգացել: Մոդելի հիմնադիր, գովազդի մասնագետ Էլմո Լյուիսն օգտագործում էր այն՝ նկարագրելու հաճախորդի ուղին դեպի գործողություն կատարելը: Այն բաղկացած է 4 տարրերից.
- Attention (Ուշադրություն) — Բոլոր հնարավոր մեթոդներով լսարանի ուշադրության առաջնային ներգրավումն է։ Կախված գովազդային հաղորդագրության տեսակից՝ ներգրավման մեթոդները կարող են լինել ցանկացած տիպի (հայտնի մեղեդի, գրավիչ վերնագիր, գեղեցիկ նկար և այլն):
- Interest (Հետաքրքրություն) — Փուլ, որում անհրաժեշտ է հետաքրքրություն առաջացնել գովազդային հաղորդագրության հասցեատիրոջ մոտ: Հասկացնել, որ ուղերձի թեման հենց իրեն է վերաբերվում և հետաքրքիր կլինի իր համար:
- Desire (Ցանկություն) — Այս փուլում շեշտադրում և ուղղորդում ենք առավելությունները, որոնք կստիպեն անհատին համաձայնվել, որ իմաստ ունի կատարել որոշակի գործողություններ (օնլայն գնում, զանգ, գրանցում և այլն): Մարդը պետք է ցանկանա անել այն, ինչ առաջարկում ենք նրան չորրորդ փուլում:
- Action (Գործողություն) — Չորրորդ փուլում անհրաժեշտ է կոչ հղել, և այն կլինի վերջին քարը, որը կքանդի անվստահության պատնեշը: Գործողությանն ուղղված կոչը կարող է լինել կամ բացահայտ կամ՝ թաքնված:
Ամբողջությամբ՝ romarketing.am