Ինչպե՞ս գրել վաճառող տեքստեր, եթե դեռևս չեք փորձել (մաս 2)
Advertisement 1000 x 90

Ինչպե՞ս գրել վաճառող տեքստեր, եթե դեռևս չեք փորձել (մաս 2)

Եթե Դուք հավաքեք 100 քոփիռայթերների մի սենյակում և յուրաքանչյուրին քոփիռայթինգի բանաձևի վերաբերյալ հարց տաք, նրանք բոլորը հարգանքով կխոսեն «AIDA»-ի մասին, բայց Դուք կստանաք 100 տարբեր պատասխաններ և ևս 17-անգամ հակաճառում յուրաքանչյուրի կողմից)

Նախորդ հոդվածում ներկայացրել եմ AIDA վաճառող բանաձևի ընտանիքի մեջ ներառվող կիրառելի մոդելները, ինչպես նաև մյուս առավել շատ գործածականները, որոնք քոփիռայթինգի մեջ բավականին մեծ արդյունավետություն են տալիս։ Այս հոդվածում ևս շարունակենք բացահայտել վաճառող բանաձևերի շարքը։ Գնացինք…

11. PPPP

PPPP-ն Հենրի Հոուքի բանաձևն է, համարվում է առավել պարզ և արդյունավետ հուզական բանաձևերից մեկը: 4P մոդուլի կառուցվածքն ենթադրում է ընթերցողի խնդիրները լուծելու ամենակարճ ուղին և վերջին փուլում արդյունավետ առաջարկի ստեղծումը։ PPPP բանաձի անվանումն արդեն հուշում է, որ այն բաղկացած է չորս քայլերից, որոնցից յուրաքանչյուրն այժմ կվերլուծենք․

  • Picture (Գեղեցիկ նկար) — Ակներև է, որ ցանկացած վաճառքի բանաձև, լինի ODC, AIDMA կամ, ասենք, ACCA, առաջին փուլում գործնականում գրեթե միշտ նույնանման է: Որպեսզի ինչ-որ բան սկսվի աշխատել, կարևոր է ընթերցողի ուշադրությունը հրավիրել մեր ուղերձին: PPPP մոդելում պայծառ պատկերը կատարում է ուշադրությունը գրավելու գործառույթը, որը մենք ցուցադրում ենք ընթերցողին: Իհարկե, այստեղ քննարկումը ոչ թե գրաֆիկական ինչ-որ տարրի մասին է (չնայած գրաֆիկան ավելորդ չէր լինի), այլ՝ ընդամենը գեղեցիկ տեքստի: Ճոխ պատկերի, որը նկարում ենք տառերի օգնությամբ։
  • Promise (Խոստում) — Երկրորդ փուլում մենք պետք է խոստանանք ընթերցողին, որ նրա բոլոր կարիքները կամ ցանկությունները կատարվելու են մեր առաջարկությունների օգնությամբ՝ նկարագրելով առավելությունները: Այլ կերպ ասած՝ մոտեցնում ենք նկարը մարդուն, խոստանում ենք կյանքի կոչել բոլոր խոստումները առաջին իսկ փուլում: Օրինակ՝ եթե մենք առաջին փուլում նկարագրել ենք, թե ինչ հրաշալի է հանգստանալ օվկիանոսի ափին և պառկած դիմավորել մայրամուտը, ապա Խոստում փուլում պետք է բացատրել, որ երազանքն ավելի քան հասանելի է և դրա համար բավարար է ․․․
  • Prove (Ապացույց) — PPPP մոդելի այս փուլում մենք պետք է տրամադրենք ապացույցներ, որ նախորդ փուլում տրված խոստումներն իրականանալի են, անհրաժեշտ են, ընկալելի են նաև ուրիշների մոտ և այլն։ Կախված այն բանից, թե կոնկրետ ինչ ենք առաջարկում՝ ապացույցների տեսակները կարող են տարբեր լինել։ Ինչ-որ տեղ բավարար կլինի ինչ-որ ապացույց, իսկ ինչ-որ տեղ՝ ապացույցների մի հսկա «փաթեթ»։ Ամեն ինչ սուբյեկտիվ է, չկա ընդհանուր մի կանոն:
  • Push (Գործողության կոչ) — Հին բարի կոչ գործողության, որը PPPP բանաձևում կատարվում է ճիշտ այնպես, ինչպես՝ մյուս մոդելներում: Առաջարկը պետք է լինի գործել այս պահին և այստեղ, խոստանալ տարբեր օգուտներ: Պետք է փորձենք անել ամեն ինչ, որ ընթերցողը կատարի մեզ անհրաժեշտ գործողությունը։

Այսքանով PPPP բանաձևի վերլուծությունը կարելի է ավարտել: Հարմար և բավականին պարզ մոդել է: Հարմար է ինչպես վաճառքի տեքստեր ստեղծելու, այնպես էլ՝ պրեզենտացիաներ նախապատրաստելու, հոլովակներ ստեղծելու և այլ գործառույթների համար:

Ամբողջությամբ՝ romarketing.am



Նման նյութեր